הרשמה

המשחק 2020 Flight Simulator מציג: מרוצי מטוסים

המירוצים המהירים בעולם מגיעים לסימולטור התעופה של מיקרוסופט

Flight Simulator 2020 הפך לקצת יותר מהיר

במהלך ההצגה של Xbox אתמול במסגרת Gamescom 2021, הציג Microsoft Flight Simulator משחקון חדש בתוך המשחק. מרוצי מטוסים רבי משתתפים. המשחק חבר לארגון Reno המארגן מרוצי מטוסים ובאופן ספציפי את STIHL, האליפות הלאומית בארה"ב למרוצי מטוסים המתרחשת השנה באמצע ספטמבר.

המשחק יאפשר לשחקנים להתחרות אחד בשני ולהכיר מקרוב את המרוצים המהירים בעולם, מרוצי מטוסים. למי שלא מכיר, Reno Air Races הוא אירוע מרוצי מטוסים המתרחש בספטמבר בכל שנה בשדה האווירי של, ניחשתם נכון Reno Nevada. האירוע הזה מכונה ובצדק "המרוץ המהיר בעולם" והוא כולל מגוון רב של מטוסים, וביניהם גם מטוסי סילון המגיעים למהירות קרקע הגבוהה מ-500 מייל לשעה שהם כ-900 קמ"ש, בהחלט יותר מהיר מפורמולה 1.

מרוצי המטוסים של Reno כוללים סוגים רבים של מטוסים שאינם מופיעים בסימולטור של Microsoft ויהיה מעניין לדעת האם הם יוסיפו מטוסים לצורך המרוץ או שההרחבה הזו אינה כוללת כלים חדשים. נקודה מעניינת בנושא הזה היא גם שלא צוין שההרחבה חינמית כפי שהם טורחים להודיע על כל הרחבה שיוצאת. לכן, לא מן הנמנע שההרחבה הזו תהיה בתשלום. ואולי הרחבה בתשלום אכן תגיע עם כלים חדשים.

Microsoft Flight Simulator Adding Competitive Multiplayer Air Races -  Neotizen News

ההרחבה אמורה לצאת בסתיו הקרוב, ובהתחשב שהאירוע האמיתי של Reno מתקיים בין ה-15 ל-19 לספטמבר אני מנחש שהאינטרס של שתי החברות הוא לתחזק את ההייפ וכנראה שההרחבה תצא בסמיכות. בין לבין, אנחנו מחכים לעדכון עולם מספר 6 שנדחה לצורך מקצה שיפורים. העדכון יכלול שיפורים לאיזור של גרמניה, אוסטריה ושוויץ. כמו בכל פעם הוא יכלול רזולוציה גבוהה יותר של המפות, עדכון של המבנים ובניה ידנית של ערים ושדות תעופה. כמו תמיד העדכון יכלול טיסות גילוי וטיסות ניווט באיזורים החדשים. העדכון הזה, יהיה חינמי בוודאות לבעלי המשחק. מה אתם חושבים על ההכרזה החדשה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י