הרשמה

בואו לצפות בטיסה בשמי הארץ עם Microsoft Flight Simulator

צפו במעל שעה של טיסה במשחק השאפתני של מיקרוסופט!

תודה למיקרוסופט ישראל על הגישה המוקדמת למשחק

העובדה שאנחנו כאן באתר מתרגשים מהיציאה של Microsoft Flight Simulator היא לא דבר חדש או סודי במיוחד. דאגנו לעדכן אתכם בכל פיסה חדשותית שהייתה קשורה לאחד מהמשחקים הכי שאפתניים של מיקרוסופט בשנים האחרונות ועכשיו, אחרי כל החודשים הללו אנחנו סוף סוף זוכים לשחק במשחק הזה בעצמנו, תודות למיקרוסופט ישראל. אז, כיאה לאתר חדשות ישראלי, רועי לקח את המטוסים של המשחק לטיסת יום וטיסת לילה בשמי המדינה המופלאה שלנו.

בסירטון הראשון (והארוך מבין השניים), תוכלו לראות את כל המטוסים, מבט מהיר מאוד על כדור הארץ ותכנון טיסה שלם מצפון לדרום: ההמראה היא מקריית שמונה, עוברים לכינרת והר ארבל, משם לנתב"ג, דרך כיפת הזהב ובסוף נחיתה באילת. את הטיסה רועי ביצע עם מטוס ה-TBM 930 במזג אוויר נקי, כולל טיסה מתוך הקוקפיט (תא הטייס).

בסירטון השני והקצר יותר רועי נענה לבקשתי וביצע טיסת לילה קצרה בגוש דן - אזור מגורי. הוא לקח את מטוס ה-DA62, המריא מנתב"ג בלילה, טס דרך שדה דב וסיים עם נחיתה בהרצליה.

זוהי רק הצצה קטנה שנתנו לכם על Microsoft Flight Simulator ורציתי לדעת, מה אתם הייתם רוצים לראות, אילו מסלולים נוספים תרצו שנעשה? תמשיכו לעקוב אחרי האתר ואחרי ערוץ היוטיוב שלנו לעוד סרטוני משחקיות!

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י