הרשמה

הגבלות חדשות: Final Fantasy XIV מגביל את כמות הדמויות

צרות בגן עדן

אם ניסתם להתחבר ללא הצלחה, עכשיו יש לכם מושג למה

משחק התפקידים מרובה המשתתפים Final Fantasy XIV (נקרא לו בקיצור FFXIV) זוכה לפופולריות רבה בשנה האחרונה ולמעבר גדול של שחקני World of Warcraft אל FFXIV משלל סיבות. חלקן בשל שערוריית ההטרדות המיניות של בליזארד אך המעבר החל עוד קודם לכן ועוד בשנת 2020 FFXIV התחיל להראות נהירה של שחקנים אל המשחק. עכשיו הודיעה Square Enix כי שרת ה-Aether מלא עד אפס מקום וכי לא יהיה אפשר לפתוח בו דמויות חדשות. החברה עובדת על שדרוגים גדולים בחוות השרתים האירופאית, שם יושב השרת ומקווה כי כל זה ישתנה בקרוב.

בעדכון שיצא באתר המשחק, הודיעה החברה כי היא מודה לכולם על הצמיחה המטאורית של FFXIV במספר המשתמשים וכי היא עושה מאמצים רבים לתמוך בקצב הגידול המואץ של שחקנים חדשים בשרתים שלה. מסתמן כי הגידול האדיר משפיע בעיקר על השרתים באירופה ובצפון אמריקה, שם כמות השחקנים גדלה משמעותית בתקופה האחרונה. החברה הודיעה כי בעדכון הקרוב שעשתה היא מתכוונת להגדיל את מקסימום הכניסות לשרתים שלה ולאפשר לכניסה של יותר שחקנים לאחר שהשרת יראה על יציבות. לעומת זאת, שרת ספיציפ בשם Aether הגיע ליכולת המקסימלית שלו וכרגע אין באפשרותם לפתור את הבעיה. לכן, שחקנים בשרת לא יוכלו ליצור בו דמויות חדשות עד שהחברה תצליח להסדיר את הנושא. כרגע היא מנסה להימנע ממצב שבו שחקנים לא יוכלו להתחבר לשרת ויצטרכו לעמוד בתור.

במקביל, החברה עובדת על פתרון כולל שיגדיל את חוות השרתים ואף יגדיל את העולמות. כידוע, משחקי MMORPG מחולקים בדרך כלל לעולמות זהים אך מנותקים אחד מהשני, וכל שחקן הנמצא בעולם אחד לא יכול לראות או להשפיע על העולם האחר. זה נועד בשביל לפצל את מיליוני המשתמשים לחוות שרתים נפרדות ובכך להקל על המשחקים בניהול כמויות של אנשים. הצמיחה של FFXIV הינה חסרת תקדים, בעיקר לאור הדעיכה של World of Warcraft. עולם משחקי MMORPG חווה טלטלה בתקופה האחרונה ועל כך אני מבטיח להרחיב בכתבה אחרת. FFXIV מאפשר לפתוח חשבון ולשחק במשחק חינם לחלוטין עד להגבלה מסויימת המספקת עשרות שעות של משחק. כמות המשתמשים בו צומחת משמעותית והוא מצליח להתיש את שרתי החברה. שחקנים רבים מתלוננים על תורות בכניסה לשרתים וגם על עומס שמשפיע משמעותית על ה-Latency של המשחק. עיקר הבעיות האלו מופיעות בשרתים של אירופה וגם קצת בשרתים של צפון אמריקה למרות שאלו עברו שדרגו לאחרונה. יש כרגע הגבלות על חשבונות חינמיים כמו גם תורים לחשבונות בתשלום וזאת עקב העומס האדיר על השרתים.

למרות הקושי הרב מדובר בחדשות טובות הן לחברה והן לשחקנים שמרגישים את העולם מתמלא. אני בטוח ש-Square Enix יטפלו בבעיה ובטווח הארוך כולם ירוויחו מהמהלך הזה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:52 27.08.2021 | ALMONIFOREVER ALMONIFOREVER

    וואלה אף פעם לא אהבתי את הז'אנר MMO.הדחיפה למספור ולמותג האהוב עליי כמרובה משתתפים גורמת לי להקיא.
    בכל אופן אחלה דיווח ,מספיק מידע ולא מסורבל

  2. 2

       | פורסם ע"י