הרשמה

בר הגיימינג Level Up מגיע לראשון לציון

גם הבר עולה רמה

בר משחקים גם ללא הפקקים בתל אביב

אם אתם קוראים את הכתבה הזו, יש סיכוי סביר שיצא לכם כבר לקפוץ לביקור בבר הלבל אפ (Level Up) בתל אביב. לטובת אלו מכם שמסתכלים על המסך ושואלים את עצמם על מה לעזאזל אני מדבר, מדובר בבר שמציע חווייה קצת שונה מחווית חיי הלילה התל אביביים הסטנדרטית כשלצד האלכוהול והנשנושים הרגילים, הבר מאפשר ללקוחותיו לשכור עמדות מחשב מתקדמות עם ציוד גיימינג היקפי, מסכי ענק המחוברים לקונסולות סוני פלייסטיישן ונינטנדו סוויץ' ומציע תפריט שקורץ לכל הגאגים המוכרים והאהובים מעולם המשחקים.

כמו בכל חברה קפיטליסטית שמכבדת את עצמה, עסק מצליח תמיד שואף להתרחב. היום, לאחר שביססה את מעמדה כמקום בילוי והתכנסות מועדף בקרב חובבי הגיימינג באיזור, מנסה החברה לפרוץ לשווקים חדשים ופותחת סניף גם במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון.

"שלוש שנים לאחר הצלחת פרויקט הסניף הראשון שלנו בתל אביב, שמחים להשיק את הסניף החדש שלנו במתחם סינמה סיטי בראשון לציון. אנחנו גאים בשיתוף הפעולה שלנו עם ובטוחים שיחד נוכל לספק לכל המבקרים בבר חווית גיימינג בלתי נשכחת", אומר מרקו ללוש, מנכ"ל Level Up, על השקת הסניף החדש. הבר, שגודלו כ-250 מ"ר, מכיל 14 עמדות קונסולה ועוד 10 עמדות מחשב בהן ניתן לשחק לבד או יחד עם עמדות נוספות. כל מסכי הטלוויזיה והמסכי המחשב במתחם הם של חברת LG, כולל מסכי OLED ייעודיים לגיימינג בעלי קצב רענון של 120Hz, זמן תגובה של 1ms וחיבורי HDMI 2.1 לצד מסכים מסדרות שונות של החברה כמו סדרת NanoCell.

בשל מקומו בלב מרכז מסחרי הומה אדם, הסניף החדש נאלץ לקחת את הקונספט המקורי ולעשות לו אדפטציה. בניגוד לאווירת הבר האפלולית שמאפיינת את הסניף בתל אביב, הסניף הראשל"צי מואר ומעוצב יותר כמו משחקייה ארקיידית מאשר כמוקד חיי לילה. אמנם הדגש על חוויית משחק עם חברים נשאר בעינו, וכך גם היכולת להזמין אוכל ושתייה בהתאם לתפריט המקורי, אך בניגוד לסניף בתל אביב שפונה לגיימרים כבדים, נראה שהדגש בסניף החדש הוא על חוויית גיימינג כיפית ומהנה לכל המשפחה.

מה אתם חושבים על הקמת הסניף החדש? מתכננים לקחת את החברים לטורניר Call Of Duty, או את הילדים ליום כיף מול ה-Super Smash Bros? מחכים בקוצר רוח לסניף בנגב או בצפון? ספרו לנו מה אתם חושבים בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:59 20.08.2021 | WarFox89 WarFox89

    ואוו תענוג.

  2. 2

       | פורסם ע"י