הרשמה

כותבי הסדרה ?What If נאלצו לשנות פרק של ספיידרמן בגלל שלא התאים לילדים

מה היה קורה אם דיסני היו מרשים תכנים אפלים יותר בשירות הסטרימינג שלה?

צוות הכותבים של הסדרה הלכו רחוק מאוד כדי לוודא שהם מספקים רעיונות מקוריים

הסדרה הבאה של Marvel שצפויה לעלות לשירות ה-+Disney נקראת ?...What If, סדרה מצויירת אשר חוקרת את השאלה האלמותית "מה אם?". מה אם פגי קרטר תיבחר להיות קפטן אמריקה במקום סטיב רוג'רס? מה אם קילמונגר היה מציל את טוני סטארק מהפצצות שנפלו עליו בסרט הראשון? מה אם דוקטור סטריינג' היה בכלל נבל? את השאלות הללו הסדרה תציג במהלך תשעת הפרקים שצפויים לצאת עבורה, אך נראה כי עד כמה שמארוול ניסתה להתפרע עם הקונספט של כל פרק, יש כמה כיוונים שהיו אפלים מדי בשביל שתוכל לשדר אותם.

אחד מהכיוונים הללו הכיל את אחת מהדמויות האהובות עלינו - ספיידרמן. לפי איי סי ברדלי (AC Bradley) כתבת בסדרה, אחד מהרעיונות הראשוניים לסדרה הכילו פרק שבו פיטר פארקר ננשך ע"י עכביש רדיואקטיבי, אך במקום לפתח כוחות-על כפי שאנחנו מכירים אותו היום, הוא הפך לעכביש באופן מילולי. "היה רעיון מקורי שבו ספיידרמן הפך לעכביש דמוי אדם, אבל זה היה אפל והלך יותר מדי לכיוון של אימת גוף בשביל שיוכלו לשדר אותו בסדרה עם דירוג של PG-13", סיפרה ברדלי ב-Post-Credit Podcast.

היא המשיכה ושיבחה את מארוול על כך שנתנה לה ולצוות הכותבים שלה את 'המפתחות לחנות הצעצועים', ובעצם נתנו להם מקום לעשות כל מה שהם רוצים - כל עוד זה לא משהו שנמצא בפיתוח מקביל או, כפי שראינו עכשיו, משהו שעלול להיות אפל מדי לטעמה של דיסני. "זה היה ממש כיף! הם פשוט אמרו לנו, לכו תעשו כיף ותוודאו שהכל יהיה שונה. אל תיתנו לנו עשר פרקים של אותו הסיפור, תנו לנו עשר סיפורים שונים שאתם יכולים לחשוב עליהם. אני מקווה שהצלחנו לעשות את זה."

Marvel Zombies Teased in New Trailer for Disney+ Series

הרעיון של ברדלי לא כל כך אבסורדי כמו שהוא נשמע. קו עלילה בקומיקסים של ?What If הציג את פיטר פארקר במצב של מוטציה, עם 6 ידיים והכל, ובסופו של דבר הפך לעכביש אנושי וקניבלי. לראות את הקונספט הזה בסגנון האנימציה שהסדרה צפויה להכיל היה יכול להיות חוויה מעניינת ביותר, אך לצערנו זה לא יתגשם.

אבל, למרות שלא קיבלנו את הרעיון הזה, שיכל לקחת את הדמות של פיטר לכיוון שונה לחלוטין ממה שיצא לנו לראות, ספיידרמן עדיין יופיע ב-?What If בפרק שמציג מה היה קורה אם הנוקמים היו הופכים לזומבים. פיטר הופך להיות צייד זומבים אשר חמוש בגלימת הריחוף של דוקטור סטריינג', ואנחנו מאוד מצפים לראות את הרעיון הזה מוצג על המסך. מה אתם חושבים על הסדרה המצויירת של מארוול? חושבים שהיא תעמוד בציפיות ותספק משהו שונה? ספרו לנו בתגובות! ?What If צפוי להשיק את הפרק הראשון שלו בדיסני+ מחר, ב-11 באוגוסט.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י