הרשמה

שמועה: Netflix עובדת על סדרת טלויזיה של Dragon Age

נטפליקס פשוט לא עוצרת עם העיבודים

סדרה המבוססת על משחקי ה-RPG האהובים עליי? איפה נרשמים?

נראה ש-Netflix פשוט לא מתכננת לעצור עם העיבודים שלה למשחקי ווידאו. זה התחיל עם Castlevania, Dota, The Witcher ולאחרונה גם Resident Evil הצטרף לחגיגה, וכעת נראה שחברת הסטרימינג הענקית שמה את עיניה על המטרה הבאה שלה - סדרת טלויזיה המבוססת על משחקי Dragon Age, כותרי ה-RPG האהובים מהמפתחת Bioware.

הדיווח מגיע מהאתר Giant Freakin Robot, אשר טוען כי מקורות אמינים סיפרו לו על סדרת טלויזיה שנמצאת "בפיתוח פעיל" אצל Netflix שתתרחש ביקום של משחקי Dragon Age. עם זאת, לא ידועים פרטים נוספים על הסדרה מה שמשאיר אותנו עם המון שאלות. בתור התחלה, האם מדובר בסדרת אנימציה או לייב-אקשן? נטפליקס התנסתה בעבר עם שני הפורמטים, ושניהם נחלו הצלחות והתקבלו בידיים פתוחות ע"י הקהילות של אותן זכיונות. שאלה נוספת היא, על מה עלילת הסדרה תהיה מבוססת? אירועים של אחד מהמשחקים? ספרים? עלילה מקורית לחלוטין בשיתוף פעולה עם Bioware? איך הם יצליחו ללהק את השחקן המתאים לדמות המכשף שבניתי ב-Dragon Age: Origins?

Dragon Age 4 might not have news, but it does have concept art | PC Gamer

השאלה האחרונה כנראה לא תקבל תשובה לעולם, אבל אם אנחנו צריכים לנחש, נהמר כי מדובר על סדרת לייב-אקשן בדומה ל-The Witcher אשר תהיה עטירת אפקטים עם מספר שחקנים מוכרים, ותתבסס על עלילה של אחד משבעת הספרים שיצאו אשר הרחיבו את העולם ואת היקום של סדרת המשחקים. אנחנו מקווים שנקבל אישור ופרטים נוספים על הפרוייקט בזמן הקרוב, כי זה בהחלט יהיה מעניין מאוד לראות איך נטפליקס תצליח לבצע את העיבוד ליקום של אחד ממשחקי ה-RPG הטובים ביותר שיצאו.

בימים אלו Bioware עובדת על Dragon Age 4 במלוא המרץ, אשר צפוי לצאת לקונסולות ה-Playstation 5, Xbox Series X/S ולמחשב האישי בתאריך לא ידוע. מה אתם חושבים על השמועה החדשה? מקווים לסדרת אנימציה או לייב-אקשן? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י