הרשמה

תוכן גנוז מ-Dead Space המקורי עלול להופיע ברימייק

אנחנו מקווים שמדובר במשהו טוב

עכשיו שסדרת האימה אקשן האהובה מגיעה חזרה, אנחנו מתחילים לקבל מעט פרטים בנוגע למה שאנחנו צפויים לקבל.

אני לא יודע מי כמוני מכיר את התחושה הזאת: "למה לא ביקשתי מיליון דולר??". מוקדם יותר השנה הכנו לכם פה בצוות כתבה מושקעת על הסדרות משחקים שאנחנו חושבים שצריכות לקבל משחק חדש. באופן מאוד משעשע, הבחירה שלי היתה (והרגישה) מאוד פשוטה, Dead Space, מדובר בטרילוגיית משחקי אקשן אימתית שבעקבות מספרי מכירות נמוכים יחסית למשחק האחרון שבה, EA (בצורה שכל כך אופיינית להם) החליטה לוותר עליה. יחד עם הסגירה של Visceral לפני כ-4 שנים, תקווה למשחק חדש בסדרה נמוגה, מה שגרם להכרזה על הרימייק ב-EA Play Live החודש להיות מפתיעה ומרגשת במיוחד, אבל אנחנו כמובן לא עוצרים כאן!

על פי ריאיון של IGN עם רומן קמפוס-אוריולה (Roman Campos-Oriola), מנהל הקריאייטיב של המשחק, הם מצאו חלקים של חללית ה-Ishimura שבה מתרחש המשחק אשר שונו במהלך הפיתוח. רומן מספר: "התחלנו עם העיצוב שלב המקורי של המשחק, מה שמצחיק זה שאפשר לראות את השינויים שבוצעו בספינה על ידי הצוות המקורי. בפרק הראשון, ניתן לראות מסדרונות שהם רצו להראות בדרך מסויימת, וניתן לראות מדוע הם שינו או חתכו אותם מסיבות טכניות." במהלך הריאיון, הוא גם התחייב שהמשחק הוא לא רימאסטר, אלא רימייק מלא של המשחק במנוע Frostbite של EA (שנמצא בשימוש עבור משחקים כמו Battlefield, Need for Speed, Fifa, Dragon Age, Mass Effect ועוד), אך הצוות אכן עושה שימוש רב במידע מהפיתוח המקורי של המשחק. מזה ניתן להסיק שעצם העובדה שהרימייק נמצא על חומרה הרבה יותר חזקה מזו שהייתה ב-2008, יתכן ונזכה לקבל תוכן שיהיה קרוב יותר לחזון המקורי של המשחק הראשון, לצד תוכן שנחתך בגלל מגבלות הטכנולוגיה שכעת ניתן להתגבר עליהן.

Dead Space Remake עדיין לא קיבל תאריך או חלון יציאה, אבל עתיד לצאת לקונסולות הדור הנוכחי עבור ה-Playstation 5, Xbox Series X|S והמחשב האישי. מחכים גם כן בקוצר רוח למשחק? מתרגשים לחוות את כותר האימה האהוב מחדש? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י