הרשמה

המשחק PES 2021 לא יהיה משחק חדש לגמרי, יציג "סגלים מעודכנים לקבוצות"

Konami שמה את רוב הביצים שלה בסל של PES 2022

המחיר של PES 2021 יהיה נמוך יותר כתוצאה מכך

באחד מהאירועים הכי ביזארים ומבורכים שראינו השנה, חברת Konami יצאה בהצהרה שתפסה את כולנו לא מוכנים (שמחים, אבל לא מוכנים): המשחק הבא בסדרת משחקי Pro Evolution Soccer (או PES בקיצור) לא יהיה משחק מלא, אלא המשחק הקודם עם עדכון סגלי הקבוצות עם שיפורים "קלים" למשחקיות. הדבר גם ישתקף במחיר שיהיה יותר זול ו-"בר השגה" לכולם. בעוד שבהתחלה זה היה נראה כי היה מדובר בעדכון או DLC ל-PES 2020 (דבר שהיה הופך אותו לסנסציה של ממש ושינוי אדיר בגישה של חברות למשחקי ספורט), כנראה שעדיין מדובר במשחק נפרד שכולם יוכלו לרכוש.

המשחק הגדול הבא של החברה יהיה PES 2022 שיצא בשנת 2021 והוא יציג עוד שינוי מרכזי של החברה: Konami תיפרד ממנוע ה-Fox שלה ותעבור להשתמש במנוע Unreal 5 שהוכרז לא מזמן. PES 2022 יפותח מאפס עם דגש על מודלים מציאותיים יותר לשחקנים, אנימציות טובות יותר, מנוע פיזיקלי טוב יותר, גרפיקה פוטוריאליסטית ועוד. זו גם אחת הסיבות שלא נעשתה המון עבודה על PES 2021 - החברה שמה את רוב המשאבים שלה ביצירה של הדור הבא של משחקי PES שיתאים לקונסולות ה-PS5, Xbox Series X ועוד.

מה אתם חושבים על הצעד של קונאמי? שתפו אותנו!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:18 18.07.2020 | elad9219 elad9219

    בהחלט צעד מבורך. חוץ מעדכון קבוצות, העברות של שחקנים וכו', לא צריך משחק חדש כל שנה. עדיף פעם בשנתיים- שלוש שממש ישקיעו במשחק חדש, במקום משחק חדש כל שנה עם שיפור קטן, שהמחיר שלו מלא.
    מעניין אם ימשיכו בגישה הזאת בכללי או שזה היה חד פעמי לאור יציאת הקונסולות החדשות והמעבר למנוע משחק חדש.

    חוץ מזה, PES לדעתי לא רואה ממטר את FIFA, באמת שלא מצליח להבין למה רוב העולם משחק בפיפ''א. אז כן, יש יותר ליגות, רישיונות של קבוצות וכאלה, אבל זה דברים שפאץ' מסדר בקלות. מה שחשוב זה המשחקיות עצמה והגרפיקה, שאין בכלל מה להשוות.

  2. 2

       | פורסם ע"י