הרשמה

שחקן War Thunder פרסם מידע צבאי מסווג בכדי שהמפתחים ישפרו את המשחק

עד כמה רחוק תלכו בשביל להוכיח נקודה?

מתי ישלחו תכניות של עוזי ל-Call of Duty?

בעודי כותבת את שורות אלו אני עדיין לא מאמינה למה שאני כותבת, ומנסה להחליט אם אני מלאת הערכה לתשוקה של השחקן הידוע בכינויו Pyrophoric או שאולי אני מחכה לרגע שבו משטרה צבאית תדפוק בדלת שלו. השחקן השתמש בפורום המשחק War Thunder בכדיי לחלוק מדריך למשתמש של הטנק Challenger 2, טנק מערכה בריטי, בכדי לשכנע את המפתחת שהמודל במשחק אינו מדויק וכי עליהם לשנות אותו להידמות למציאות.

על פי דיווחים, על התמונות שכבר הוסרו היו חותמות של "מידע מוגבל" ("UK Restricted"), ו"בלתי מסווג" ("Unclassified") בנוסף למידע שהושחר לחלוטין מהדו"ח. בנוסף לתמונות הוא הוסיף את הכיתוב (בתרגום חופשי כי לא שירתתי בשריון): "בצירוף צילומי המסך עם התמונות ממדריך למשתמש שמראה את היחסים בין המרכיבים השונים. התמונה אינה מייצגת גודל אמיתי, אך היא נועדה בכדי להראות את מיקומם של המרכיבים ביחס אחד לשני ומדגישים את הנקודה שאני מנסה להעביר. המיכל (Trunnion) יושב במרכז הרוטור (rotor). התותחים תומכים ברוטור במבנה הצריח ורכיבי המשנה של GCE כאמור מותקנים כולם על הרוטור."

נראה כי המשתמש שפרסם את התמונה המסווגת משרת או שירת בצבא הבריטי בגדוד הטנקים המלכותי, שמפעיל בין היתר טנקים מסוג הצ'לנג'ר 2. התמונות עצמם הוסרו ומודר בפורום של War Thunder כתב כי משרד ההגנה הבריטי אישר שהמסמך שפורסם אכן מסווג. אם תהיתם מה מתחם הענישה על עבירה זו, אולי לא תופתעו לגלות שניתן לקבל עד 14 שנות מאסר.

הויכוח לגביי הצ'לנג'ר 2 התחיל מהרגע שהוא נוסף למשחק בשנת 2019 והשרשור תפס תאוצה במהלך השנים, כשהמשתמש הגיב בעבר לגביי חוסר הדויק במידול הטנק. למרות שהתגובה עם המידע המסווג נערכה, שחקנים רבים העלו שאלות האם ניתן להשתמש במידע שכבר פורסם בכדיי לשנות את מודל הטנק ולדייק אותו עכשיו כששחקנים רבים גילו את אי הדיוקים. מנהל הקהילה של הפורום הודיע שמכיוון שחומר המקור לא חוקי, לא יהיה ניתן להשתמש בו בכדי לבצע שינויים. כמו כן מנהל הקהילה פרסם כי זו אינה הפעם הראשונה שפורום המשחק חשף מסמכים סודיים של הצבא, וכי כל עוד לא מדובר בחומר מקור שניתן לפרסום ציבורי, לא יהיה ניתן להשתמש בו בכדיי לעדכן את המשחק.

לידיעת הקוראים החיילים בינינו, נא לא לאמץ את הרעיון.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י