הרשמה

סוני מכריזה על גרסת הבמאי של Ghost Of Tsushima

צפה ולמד זאק סניידר

הגרסה תכלול הרחבה חדשה ושיפורים עבור הדור הנוכחי

אם עוד לא יצא לכם עדיין לקפוץ לביקור באי צושימה או שסתם יש לכם דחף חזק לחזור שוב ליפן במאה ה-13, נראה שמשאלותיכם התגשמו: סוני שחררה טריילר הכרזה לגרסת הבמאי עבור ה-PS5 של המשחק המצליח מבית Sucker Punch בערוץ היוטיוב שלה, ומספקת לכל קוטלי המונגולים תירוץ מעולה לחזור לאקשן. כפי שניתן לראות בטריילר, הגרסה החדשה מבטיחה חוויה אימרסיבית בהרבה מהגרסה המקורית, ותעשה שימוש מלא ביכולות של שלט ה-DualSense, כמו ה- Haptic Feedback וה- Adaptive Triggers. חובבי היפנית גם ישמחו לדעת שהגרסה חדשה אף מציעה ליפ-סינק לדיבוב ביפנית, וכמובן תמיכה ברזולוציית 4K ובקצב של 60FPS כיאה וכיאות.

ברור מאליו ששדרוגים גרפיים והתאמות לקונסולה החדשה לא מספיקים היום כדי להצדיק תשלום של 70$ (ואם זה לא היה ברור לכם, אז או שאתם ממש עייפים וצריכים ללכת לשטוף פנים, או שאתם עובדים ב- EA) ולכן גרסת הבמאי תציע לנו את כל התוכן שיצא למשחק עד כה וגם תוכן חדש לחלוטין בדמות אזור משחק חדש דנדש לחקור והוא האי השכן איקי (Iki). מלבד סביבה חדשה, שריון חדש לג'ין ולסוס שלו, מיני משחקים חדשים וסוגי אויבים שונים, האי יציע שלל דמויות נוספות להכיר וסיפור שלדברי המפתחים "יערב את ג'ין באירועים בעלי פן אישי ביותר" ויכריחו אותו לחוות "אירועים טראומטיים מעברו".

שחקנים אשר רכשו בעבר את הגרסה המקורית ל- PS4, יוכלו להעביר את השמירה לגרסה המשופרת, ואלו שעולים על הרכבת רק עכשיו יוכלו לחוות את הרחבת האי איקי החל מהמערכה השנייה (Act 2). גם שחקנים שלא רכשו את הגרסה החדשה ייהנו מעדכונים חינמיים למשחק המקורי שישפרו נושאים רבים שהועלו לדיון בעבר ע"י קהילת השחקנים, כמו אפשרויות נגישות המאפשרות קונפיגורציות חלופיות לשלט, היכולת להינעל על מטרה במהלך הקרב, והאופציה להסתיר את אשפת החצים במהלך המשחק. שחקני המוליטפלייר יזכו גם הם לעדכונים ולמוד חדש עליו ייחשפו פרטים נופים בשבועות הקרובים. רוכשים שיזמינו את גרסת הבמאי מראש יזכו גם בגרסת דיגיטלית למיני פסקול של המשחק המכיל רצועות מהפסקול המקורי ושתי רצועות חדשות מהאי איקי, ארטבוק דיגיטלי וקונספט ארט של המשחק.

גרסת הבמאי של Ghost Of Tsushima (שההכרזה עליה הייתה הפתעה גמורה אגב, ולא חזינו אותה בכלל) תשוחרר לחנות של סוני עוד כחודש וחצי, ב-20 לאוגוסט 2021.
מה דעתכם על הגרסה החדשה? האם אתם מתכננים לנסות אותה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י