הרשמה

התקוות הגדולות של צוות Vgames ל-E3 2021!

האם ההכרזות המפתיעות שבכתבה אכן יופיעו ב-E3 2021?

משחק לחימה חדש של NetherRealms? רימייק ל-Chrono Trigger? מה יהיה ב-E3?

ממש שנייה לפני פתיחת חדר המצב שלנו והתחלת הטירוף של E3 2021, צוות Vgames התכנס כדי לספר לנו על ההכרזות הכי משוגעות, לא צפויות ופסיכיות שהם היו רוצים לראות מ-E3 2021! חלק מההכרזות שאביחי, שמואל, אור, רועי וגיא העלו הגיוניות, אבל חלקן פשוט מופרכות לחלוטין - אבל אין מה לעשות, זה חלק ממה שכל-כך כיף ב-E3: התקוות הללו להכרזה המפתיעה שתעיף אותנו לשמיים, כמו ההכרזה על Shenmue 3 או Final Fantasy VI Remake. אז מספיק עם ההקדמות - בואו נקרא על התקוות של צוות Vgames ל-E3 2021!

שמואל מקונן - הכרזה על רימייק תלת-ממדי ל-Chrono Trigger

הכתבה השנייה שלי בסך הכל באתר הייתה טור על משחקי מעריצים. המשחק הראשון שפתח את רשימת משחקי המעריצים שבוטלו בטרם עת היה Chrono Resurrection, רימייק תלת-ממדי לאחד ממשחקי התפקידים הטובים ביותר שיצאו אי פעם לאיזושהי קונסולה - Chrono Trigger. הרימייק הזה בוטל כי אסור שיהיו לנו דברים נחמדים, אבל זה לא אומר שהרצון, הרעב והכמיהה לחידוש של המשחק המצוין הזה דעכו. להיפך, הם רק התגברו עם השנים.

עברו כבר יותר מ-25 שנים מאז יציאת המשחק המקורי ל-SNES, ואיכשהו הסיפור, הקצב של המשחק, המשחקיות, העולם, המוזיקה והדיאלוגים רק השתבחו עם השנים. הדמויות השונות עדיין נעוצות לי במוח, המשחק עדיין מלא ברגעים שעושים לי צמרמורת עד היום ואם תוסיפו לכך את ההצלחה של Dragon Quest שחולק עם Chrono Trigger את אותו סגנון אמנותי (אקירה טוריאמה עיצב את הדמויות בשני המשחקים), נשארה לנו רק שאלה אחת: האם E3 2021 תהייה הבמה עליה יוכרז אחד הרימייקים הגדולים בכל הזמנים? אני בהחלט מקווה שכן. חוץ מזה, אנחנו צריכים עוד משחק עד ש-Dragon Quest XII ו-Final Fantasy XVI יגיעו, לא?

אור יהודה סגל - הכרזה על Persona 6

אני לא בטוח כמה פעמים כבר כתבתי את זה, אבל אני אכתוב את זה כל פעם מחדש, כמה פעמים שרק ידרש כדי שכולם ידעו: Persona זאת סדרת המשחקים האהובה עלי בכל הזמנים, ובעיניי היא סדרת משחקי התפקידים היפנים הכי טובה שיצאה אי פעם. לפני שנה, Persona 5 Royal יצא וכבש את ליבי במהרה, השנה יצא אחד ממשחקי ה-spin off של הסדרה, Persona 5 Strikers שאומנם היה מאוד מוצלח, אך כמובן השאיר אותי עם משאלת לב אמיתית אחת, ש-Persona 6 יגיע.

השנה, סדרת משחקי Persona חוגגת 25 שנים, מה אני מצפה לראות? הכרזה, הכרזה גדולה מאוד בדמות טיזר, או אפילו טריילר ראשון שיכריז, Persona 6 כאן והוא קרוב מתמיד. בין Persona 3 ל-4 עברו אומנם רק שנתיים, אך בין המשחק הרביעי למשחק החמישי עברו 8 שנים של פיתוח מאסיבי שהביא למשחק הכי טוב בסדרה. בספטמבר ימלאו למשחק 7 שנים, כל שנותר לי הוא לקוות שנראה את המשחק הבא בקרוב ולא נאלץ להמתין את אותה כמות הזמן שמעריצי Kingdom Hearts 3 המתינו למשחק...

אביחי חרמון - הכרזה על Arma 4

חברת Bohemia Interactive הינה יצרנית הסימולטור הצבאי הפופולרי Arma 3, אותו סימולטור שמשמש יחידות בצבאות שונים בעולם לצורך תרגול. לצורך הפיתוח של Arma 4, חברה החברה לחברת Eagle Dynamics בפיתוח הסימולטור האולטימטיבי. Eagle Dynamics מפתחת את DCS, סימולטורים של מטוסי קרב מדויקים עד לרמת המתג. יש במשחק סימולטורים של מטוסי קרב כמו F-16, F-18, A-10 ועוד מטוסים. היא גם מפתחת מסוקי קרב כמו Mi-24 ואפאצ'י שאמור לצאת השנה, וכן כלי רכב משוריינים, נושאות מטוסים ומשגרי טילים.


החברות חתמו על הסכם משותף בו יבנו את סימולציית הקרב המתקדמת ביותר שתכלול שיתופי פעולה בין כוחות קרקע, שריון, אוויר וים. המשחק יכיל תמיכה במציאות מדומה ויאפשר לתרגיל זירות קרב של עשרות אנשים בשיתוף פעולה או בזירות PvP. או זה לפחות מה שהייתי רוצה לראות מהמשחק הבא בסדרה (וואו ARMA 4 ב-VR).

רועי באלוה - הכרזה על משחק חדש בסדרת Splinter Cell

בכל שנה, תמיד יש לי בלב כמה משאלות קבועות כשהמרכזיות בניהן הן הכרזה על משחק באטלפילד חדש ומשחק ספלינטר סל חדש. באשר למשאלה הראשונה, לפני כמה ימים היא התגשמה עם ההכרזה על Battlefield 2042. באשר למשאלה השניה- עם כל שנה שעוברת זה רק ניראה יותר סביר שהיא תשאר בגדר משאלה.

סדרת משחקי Splinter Cell הייתה סדרה פורצת דרך כשמשחקיה היו אהובים מאוד על ידי קהילת השחקנים. מאז Blacklist שהיה המשחק האחרון בסדרה עברו כבר 8 שנים וקהילת השחקנים ואני בניהם כמהים למשחק חדש. בשמונה שנים האחרונות Ubisoft למדה והתפתחה הרבה מאוד ואני חושב שעכשיו הבשילו התנאים כדי שנקבל מהם משחק חדש עם גרפיקה מחודשת, מכניקות משחק עדכניות וסאונד מפותח. רק תחשבו על האופציה של זחילה בתוך מנהרות אוורור בזמן שאתם מאזינים לשיחה של האנשים מתחתיכם בעזרת טכנולוגיית 3D Sound. יוביסופט באמת שאני לא מבקש הרבה, אני לא צריך לראות טריילר סינמטי, לא רוצה גיימפליי מפורט, רק שמסיבת העיתונאים תגמר וכשכל האורות יכבו וישארו רק עוד כמה שניות פתאום יופיעו על המסך 3 נקודות ירוקות זוהרות עם הסאונד הכל כך אייקוני שלהן. זה הכל, לא צריך עוד שום דבר מעבר לזה.

גיא דהן - הכרזה על משחק מכות של Marvel מבית NetherRealms

לפי היסטוריית השחרורים של משחקים תחת המפתחת NetherRealms, נראה כי הם משיקים משחק מכות חדש כמעט כל שנתיים - Injustice: Gods Among Us הושק ב-2013, Mortal Kombat X יצא ב-2015, אחריו קיבלנו את Injustice 2 ב-2017 וב-2019 זכינו ל-Mortal Kombat 11. בהתחשב בעובדה שאנחנו כבר ב-2021, ולפי הטיזים של אד בון (Ed Boon) מהשנים האחרונות, אני חושב שב-E3 הקרוב נקבל הכרזה רשמית על משחק מכות של Marvel תחת הדגל של הסטודיו, כי לא רק ל-DC מגיעה אהבה בתחום משחקי המכות.

גיבורים כמו איירון מן, קפטן אמריקה, ת'ור והענק הירוק, נבלים כמו אולטרון, קינגפין, דוקטור אוקטופוס ולוקי, אנחנו נקבל רשימת דמויות מכובדת ביותר שתשים כל משחק Marvel VS Capcom בכיס הקטן. איפה ת'אנוס אתם שואלים? הוא יגיע כבונוס להזמנה מוקדמת כמובן, ואתם יכולים להיות בטוחים שה-DLC יציג דמויות נוספות כמו האיירון מונגר, אודין, ניק פיורי והפאנישר. מערכת ה-Gear תחזור ובגדול עם מגוון עצום של בחירה שיאפשר מראה ייחודי אך נאמן לקומיקסים וגם קצת ל-MCU עבור כל דמות.

החשיפה תגיע בצורת טריילר סינמטי שמציג את איירון מן וקפטן אמריקה נלחמים סטייל "מלחמת האזרחים", שבסוף הטריילר נקבל תאריך יציאה עבור חודש נובמבר 2021, בדיוק בזמן ליציאתו של ה-Nintendo Switch Super Pro Max, אבל את הניחוש הזה אני כבר אשאיר לכתב אחר (הערת העורך: אני עדיין חושב שנינטנדו צריכים את ה-New Super Nintendo Switch Pro XL, אבל כבר מתחיל להתאכזב מהדיווחים. עדיין מצפה לזה בכל אופן!)

מה הציפיות שלכם לקראת E3 2021? שתפו אותנו ואל תשכחו לחזור מחר לפתיחת חדר המצב וסיכומי E3 2021!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י