הרשמה

רשמים ראשוניים מ-Far Cry 6!

חברנו פול דייוויס מאנגליה חוזר אלינו והפעם עם הצצה מוקדמת ונרחבת ל-Far Cry 6!

אחרי טריילר ההכרזה שיצא ממש לפני כמה דקות, ידידנו פול שולח לנו את רשמיו ממשחק האקשן החדש של Ubisoft!

הוא הרבה זמן לא היה כאן, אבל אנחנו שמחים לארח אצלנו ב-Vgames את העיתונאי פול דיוויס, שתודות ל-Ubisoft אירופה, זכה לקבל הצצה מוקדמת למשחקיות נרחבת של משחק היריות גוף ראשון הבא בסדרת משחקי Far Cry. אז מה הוא חשב על Far Cry 6?

בשנת 2021, האי הפיקטיבי יארה יהיה פתוח לתיירות - ויוביסופט לא צחקו בנוגע לזה: הבמה של Far Cry 6 תציג לנו ארץ שלמה שנוכל לחקור, מלאה בג'ונגלים, ביצות, חופים, כפרים, עיירות וערים. אם במשחק ה-Far Cry הקודם הטון השולט היה צפון אמריקאי, כאן דרום אמריקה נותנת את הטון ומעצבת את הדיבור והאופי של הדמות הראשית שלנו: לוחם או לוחמת חופש שיצטרפו בעל כורחם למאבק להפלת השלטון הדיקטטורי במדינה. השם של אותה הדמות יהיה דני רוחאס כשהמשחק יציב אתכם בשבלונה המוכרת של סדרת Far Cry: צבא של אדם אחד העומד מול סיכויים כמעט אפסיים לניצחון.

רוחאס מייצגת את הפנטזיה של לוחמי הגרילה הדרום אמריקאים, לוחמת המחפשת לתת לאנשים הפשוטים את החופש שהם רוצים בעזרת אומץ ויכולות נהדרות. זה נראה שרוחאס פועלת כזאבה בודדה, למרות שיש לה יופי של גיבוי, והמשחקיות שלה תשתנה לפי איך שהשחקן יבחר לשחק. אבל עם כל הכבוד לדמות הראשית שלנו, הכוכב האמיתי של המשחק הזה הוא השליט האכזר של האי: אנטון קאסטיו. קאסטיו משליט משטר צבאי של ממש באי, כשהוא יוצר אזורים שאי אפשר להגיע אליהם בעיר הבירה שנקראת אזפרנזה (תקווה, באופן אירוני) ומשליט טרור על השטחים הכפריים של האי.

קאסטיו שולט באי בכזאת רמה, שגם הדרכים הסודיות של לוחמי החופש שנקראים Libertad ונמצאות מעל ומתחת לאדמה עדיין מסוכנות ללוחמים, כל עוד לקאסטיו יש נקודות אחיזה על האי שלו. אתם תוכלו למצוא מעברים ומחסומים שקאסטיו מציב באי, מחנות צבאיים שנועדו להשליט סדר ומשמעת ב-Yara ותותחים לרוב. אבל זה לא אומר שאין תקווה לרוחאס וחבריה: לצידה נמצאים שני לוחמי גרילה ותיקים ומלאי אמביציה. הראשונה היא המנהיגה של ליברטד, קלארה גרסיה, שתיתן לרוחאס את ההבנה הטקטית של המשימות ותסביר לו את החשיבות של מה שהוא עושה. מהצד השני תוכלו למצוא את חואן קורטס, מרגל מנוסה שילמד את רוחאס את דרכי הגרילה - איך לשרוד בטבע עם משאבים מוגבים ולדעת להשתמש בנשקים שלך בצורה יצירתית כדי לשמור על תחמושת.

וזה גם מה שנמצא בבסיס של Far Cry 6: הקונספט של תרבות המיצוי ופתרון בעיות בצורה יעילה, או להיות יצירתי עם מה שיש לך. ממה שיצא לנו לראות, גם עם כ-49 סוגים של כלי נשק שרוחאס תוכל להשתמש בה במהלך המשימות, היא לרוב תהייה במיעוט מספרי ובטח שבמיעוט מבחינת כוח אש. אבל בעזרת התמיכה של קורטז, לרוחאס יש הרבה יותר כלים להיות חכמה יותר מהיריבים שלה עם אופציות לשדרוג הנשקים בצורה יעילה ותוספות כמו כוונות לייזר, משתיקי קול ועוד. קורטז אפילו הראה לדמות שלנו איך שימוש בפיסות פסולת מסוימות יכולות לשפר את הנשקים והרכבים שלה, עד לרמה שזה נהייה כבר מגוחך.

שימוש בנגני CD ישנים, מחבטי בייסבול, פחיות של סרדינים, אגזוזים, פצצות עשן - פחות או יותר כל מה שאפשר למצוא על הרצפה, יכול לעזור ללוחם הגרילה להפוך להתגלות של כאוס והרס. מאקדח נעצים קטלני ועד למאסטרפיס של קורטז לה הוא קורא סופרימוס: הגישה הזו של להשתמש במה שיש ולמצות אותו עד הסוף נמצאת לכל אורך Far Cry 6. כמו שציינתי קודם, זה כן נהייה מגוחך באיזשהו שלב: קשה להתעלם מהעובדה שאתה נוסע במכונית משפחתית משנות ה-50 שמחוברת אליה מפלסת שלגים או שהדמות שלך רצה עם תיק שעשוי כולו ממשגרי טילים.

אבל בטוויסט שלא צפיתי מגיע, Far Cry 6 מאפשר לשחקן גם לעשות בחירות שקולות יותר - Far Cry 6 הוא המשחק הראשון בסדרה שמאפשר לכם לנצור את הנשק שלכם לחלוטין. לא לעבור לאגרופים כנשק, אלא ממש לנצור את הנשק ולחוות אזורים מסוימים בצורה יותר שקטה ובפרופיל נמוך יותר - מבלי שאויבים שלכם יתחילו לירות עליכם ישירות. זה נראה שהמשחק הולך לעשות את זה בכמה רגעים בהם תצטרכו להוציא מידע כלשהו מאנשים ולאסוף מודיעין או פשוט לחכות לרגע הנכון כדי לשלוף את הנשק ולהפתיע את האויבים שלכם.

בכלל, זה נראה שלשחקן תהייה יותר שליטה לגבי איך מצבים מסוימים יתפתחו, בין היתר בזכות ציוד הגרילה של המשחק. הביצועים של השחקן ישתנו לפי הציוד שהוא לובש, כשרוחאס יוכל ללבוש פריטים מסוימים שישפרו יכולות מסוימות שלו. משקפות מסוימות ישפרו את הנזק שהוא יעשה עם רובי צלפים, כפפות מסוימות ישפרו את היכולות שלו לזרוק סכינים ועוד. זה יאפשר לשחקן לשנות את הציוד שלו בצורה שתאפשר לו לשחק בדרך שהוא רוצה, למרות שיהיו כמה משימות "שיוציאו את רוחאס מתחום הנוחות הזה". נצטרך לחכות ולראות מה זה אומר.

בכל מקרה, זה נראה שיוביסופט דוחפים עוד ועוד קונספטים שיאפשרו ללוחם או לוחמת החופש שלכם להיות פחות מוגבלים ממה שמשחקי Far Cry הקודמים היו מגבילים אתם. לדוגמא, הבסיסים שלכם יכולים להיות ממוקמים במקומות כמו תחנות טלוויזיה, בתי ספר וחוות. אלו הופכים גם לקהילות חברתיות בהן לוחמי גרילה יכולים להתאמן ולתכנן את המבצעים הבאים שלהם. אתם תוכלו לטוס במסוק או לרכב על גבי סוס - הכל כדי להפוך את דני רוחאס ללוחם או לוחמת הגרילה האולטימטיבים בראייתכם.

יש עוד הרבה דברים שהחברה צריכה להביא בחשבון ולטפל בהם לקראת ההשקה של המשחק בעוד כמה חודשים, אבל רק לסיום אני חייב להזכיר את התנין אוכל האדם שרוחאס מחזיקה איתה כחבר שלה (או ה-"Amigo" שלה) וצ'וריסו - כלב נקניק קטן שנראה שאיבד את רגליו בקרב והמחזה שלו מתנועע על גלגלי עץ קטנים שבר לי את הלב. וזאת סיבה מספקת בשבילי לנקום בקאסטיו וחבורת המטומטמים שלו ב-2021.

זהו, המון המון תודה לפול על הכתיבה ועכשיו אתם - מה אתם חשבתם על מה שפול כתב? Far Cry 6 מעניין אתכם? שתפו אותנו!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:11 28.05.2021 | krupchik krupchik

    למה שנה הבאה ? כתוב בסוף הסרטון שהמשחק יוצא אוקטובר 2021 כלומר אוקטובר הקרוב

  2. 2

    10:11 29.05.2021 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    כשהכתבה נכתבה זה היה הרבה לפני שיוביסופט הכריזו על תאריך - המידע שפול קיבל היה על 2022, גם אנחנו שמחנו לראות שהמשחק יוצא יותר מוקדם :)

  3. 3

       | פורסם ע"י