הרשמה

״חלליות וזאבים״ - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש מאי

החודש הכי חזק עד כה מבחינת גיימינג הגיע אלינו! בואו לקרוא אילו משחקים תשחקו במאי!

המפקד שפרד חוזר, האימה תתהלך שוב על הקונסולות שלנו ומשחק ישראלי מסקרן רואה אור יום

אם חשבתם לנוח אחרי חודש אפריל שהיה דיי פסיכי, אז תחשבו שוב: חודש מאי הגיע והוא ללא ספק אחד החודשים הכי חזקים של 2021. כמעט כל הקונסולות מקבלות משחקים גדולים כלשהם, כשאחד מהמשחקים הכי מצופים של השנה מגיע לקונסולות השונות. אה ואנחנו מקבלים גם משחק Resident Evil חדש, אז זה בכלל חודש מצוין. אז אם נהניתם ממשחקי החודש שעבר, אתם הולכים ״למות״ על משחקי החודש הנוכחי (Pun intended). בואו לעבור איתי על המשחקים הגדולים של חודש מאי 2021!

Resident Evil Village - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

פותחים עם המשחק הגדול של החודש: אחרי המשחק השביעי והמצוין בסדרה, אנחנו סוף סוף מגיעים למשחק השמיני והסופר מצופה בסדרת משחקי האימה של החברה מיפן. Resident Evil Village ממשיך את הסיפור של אית'ן ווינטרז מהמשחק הקודם, כששרשרת אירועים מובילה אותו לעיירה נידחת באירופה שמלאה ביצורים על טבעיים כמו אנשי זאב, ערפדים ועוד. יחד עם המשחקיות הרגילה מ-RE7, המשחק גם יאפשר לשחקן לצוד חיות ולאכול אותן כדי להשיג בונוסים שונים ובנוסף - מוד ה-Mercenaries חוזר ויהיה מלא באקשן כמו פעם. אנחנו כבר עובדים על סיקור של המשחק כאן אצלנו באתר, ואנחנו מתרגשים לקראת היציאה שלו בדיוק כמו רוב הגיימרים בעולם.

המשחק צפוי לצאת ב-7 במאי.

Mass Effect: Legendary Edition - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

והנה המשחק שהכי מרגש אותי החודש. לומר שסדרת Mass Effect יקרה לליבי יהיה אנדרסטייטמנט רציני. המשחקים הללו הם מהאהובים עליי בהיסטוריה כשטרילוגיית המשחקים המקורית מלאה במשחקיות נהדרת, סיפורים נהדרים, דיאלוגים מצחיקים ומרגשים כאחד, מוזיקה שמיימית וגרפיקה נהדרת לאותו הזמן. כל אלו נשארו כמו שהם, אבל הגרפיקה מקבלת שיפור רציני ב-Mass Effect: Legendary Edition. יחד עם השיפורים הגרפיים השונים, הטרילוגיה המחודשת גם תקבל שיפורים למשחקיות ול-AI, תיקוני באגים ואת כל ה-DLC שיצאו למשחק אי פעם. זאת אחת החבילה האולטימטיבית לאחת מטרילוגיות המשחקים הכי מדהימות בהיסטוריה. ושום מילה על Andromeda.

המשחק צפוי לצאת ב-14 במאי.

Rune Factory 5 - Nintendo Switch

משחק Rune Factory חדש מגיע אלינו החודש. סדרת משחקי Rune Factory היא שילוב בין משחק תפקידים למשחק סימולטור חווה בסגנון Harvest Moon. בנוסף לטיפול בחווה השחקן יוכל לאלף ולגדל מפלצות בחווה ולצאת למסעות במבוכים השונים של העולם של העיר Rigbarth. זהו המשחק הראשון שאנחנו מקבלים בסדרה מזה 9 שנים, אז אני מאוד מקווה שהציפייה אכן תשתלם לנו ושהמשחק יהיה מעולה. אם לא, תמיד יהיה לנו את Stardew Valley.

המשחק צפוי לצאת ב-20 במאי.

Of Bird and Cage - PC

חברים וחברות - משחק ישראלי חדש בפעם הראשונה בכתבת משחקי החודש שלנו! את Of Bird and Cage סיקרנו רבות כאן באתר ובצדק: בנוסף להיותו משחק שפותח על ידי יוצרים ישראליים, מדובר גם בקונספט יצירתי מאוד ומעניין מאוד. Of Bird and Cage הוא בעצם אלבום מטאל מוזיקלי שמועבר לשחקן כמשחק מחשב. בהכנת האלבום של קפריציה הפקות השתתפו אמנים מלהקות מוכרות כמו Guns N’ Roses, Epica, Within Temptation ועוד. אנחנו לא יכולים לחכות ולשמוע את האלבום שהלחין ארנולד נסיס ומאחלים להם המון בהצלחה מאיתנו פה ב-Vgames! מוזמנים לקרוא את הראיון שעשיתי עם ארנולד נסיס ובן שמואלוף כאן בקישור.

המשחק צפוי לצאת ב-20 במאי.

Knockout City - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

מישהו יכול להסביר לי על מה המשחק הזה? Knockout City הוא הניסיון של EA ליצור משחק מולטי פלייר תחרותי מעניין וקצבי עם משחק חדש וצבעוני במיוחד שיגיע לכל הקונסולות... רק שאני באמת לא מבין על מה המשחק. לפי EA, מדובר במשחק עם חוקים דומים למחניים: המטרה של הקבוצה שלכם היא לפגוע בכל היריבים שלכם על המגרש ולהעיף אותם מהזירה עם שלל כדורים מסוגים שונים ויכולות שונות. הפרזנטציה נראית כמו שילוב בין Ninjala ל-Rocket League, ועם כמה שהמשחק חמוד, אני לא חושב שאני היחיד שלא בדיוק הבין על מה המשחק ו-EA חייבים לעשות עבודת הסברה יותר טובה, אחרת יש סיכוי שהמשחק הזה ייכשל עוד לפני שהוא בכלל יצא.

המשחק צפוי לצאת ב-21 במאי.

Miitopia - Nintendo Switch

משחק ה-3DS החמוד מ-2017 מגיע גם לקונסולת ה-Nintendo Switch. המשחק יאפשר לכם לקחת את ה-Mii האהוב עליכם (למרות שהכי טוב זה לקחת את ה-Mii שנראה כמוכם) למסע במטרה למצוא חברים חדשים, להתחזק, ליצור קשרים ולנצח את הלורד האפל. הרימאסטר שמגיע לקונסולה החדשה של נינטנדו יגיע עם כל הפיצ'רים של המשחק המקורי בגרפיקה משופרת, אבל גולת הכותרת של המשחק היא בבירור מנגנון יצירת ה-Mii המשופר עם המון אופציות נוספות שהופכות את ה-Mii שלכם לבאמת יחיד במינו.

המשחק צפוי לצאת ב-21 במאי.

Biomutant - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

סוף סוף, Biomutant יוצא! משחק האקשן/עולם פתוח שהוכרז עוד ב-2017 ראה קשיים ותהפוכות לרוב, כשהפיתוח של המשחק פחות או יותר אותחל כדי לשפר המון תחומים שלא היו מלוטשים מספיק לפי החברה. עכשיו אנחנו צפויים לראות את המשחק יוצא במלוא הדרו, ונוכל לצאת למסע ברחבי העולם של Biomutant כדי לנסות ולהציל את עץ החיים שהזדהם בעקבות אסון טבע. אני עוקב אחרי המשחק עוד מ-2017 ואני מקווה שהמשחקיות אכן תהייה נהדרת והעולם אכן יהיה יפה ומגניב. אחרי כל השנים שאנחנו מחכים - חסר להם שלא.

המשחק צפוי לצאת ב-25 במאי.

עוד משחקים שכדאי לכם לשים לב אליהם החודש:

  • משחק החקר/הישרדות המצוין Subnautica מגיע ל-Nintendo Switch ב-14 במאי.
  • משחק הזומבים Days Gone מגיע למחשב האישי ב-18 במאי.
  • המשחק Rust מגיע לקונסולות הפלייסטיישן וה-Xbox ב-21 במאי.
  • המשחק Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster מגיע למערב ב-25 במאי.

זהו, אלו המשחקים החמים של מאי - אל תשכחו להצטרף אלינו בחודש הבא כשנסכם את משחקי חודש יוני (ויש למה לחכות), וכמובן, נסכם את אירועי E3 שחוזרים אלינו השנה! נתראה בחודש יוני!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:09 02.05.2021 | 7777Mano 7777Mano

    אני מחכה לbiomutant

  2. 2

    18:35 02.05.2021 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    כנ"ל! ממש רוצה לראות איך המשחק הזה ייצא בסוף!

  3. 3

       | פורסם ע"י