הרשמה

ביקורת: Lenovo Legion M500 RGB Gaming Mouse

שמואל התנסה עם עכבר הגיימינג של לנובו, בואו לקרוא מה הוא חשב עליו!

זה מקרה קלאסי של Bang for your buck - מחיר טוב עם תמורה הולמת

המוצר סופק לנו לביקורת על ידי לנובו ישראל, תודה רבה!

אחרי 6 שנים, העכבר הנאמן שלי שבק חיים. העכבר שעבר איתי שלושה מחשבים, אין ספור משחקים ויותר מ-1000 כתבות שערכתי איתו, הפסיק לעבוד כמו שצריך. אז זהו, הגיע הזמן לקנות עכבר חדש, ולמזלי אני יכול להתנסות עם עכברים מסוימים לפני שאני רוכש אחד (חלק מהיתרונות של התפקיד שאני לא ישן בגללו). אז הפעם אני מסקר את עכבר הגיימינג של לנובו: ה-Lenovo Legion M500 RGB Gaming Mouse. אבל בלי קשר לשם המאוד קליט, הגיע הזמן לבדוק האם העכבר הזה שווה את הכסף שלי ושלכם.

מה בקופסה

לצערי החלק הזה של הביקורת הולך להיות מאוד קצר: בקופסא של המכשיר תוכלו למצוא את העכבר ו...זהו. אני לא יודע אם מדובר במקרה של מינימליזם מוגזם או סתם רצון לחסוך בעוד עלויות, אבל מאוד חרה לי למצוא את הקופסא ריקה לחלוטין למעט העכבר עצמו. זה לא שהוא שכב בתוך אריזה פנימית יפה, אלא פשוט שכב שם בתוך אריזה מקרטון. הייתי שמח לכמה דפי הסבר על המכשיר שלא נמצאים על האריזה עצמה (יפה ככל שתהייה, כן?), או משהו מעבר לכך כמו סטיקרים, שקית נשיאה או משהו אחר. שוב, אם הרעיון היה לחסוך בעלויות המכשיר - אני מקבל לגמרי, אבל עדיין, זה משהו שהייתי שמח למצוא בתוך האריזה.

עריכה:מסתבר שהעכבר עצמו מגיע באריזה עם דפי הסבר על העכבר ובמעמד נחמד בתוך הקופסה לשמירה על היציבות של העכבר - פשוט העכבר שאני קיבלתי לסיקור הגיע בלעדיהם. זה עדיין מעט מאוד ולא משנה את הציון יותר מדי (זה עדיין עכבר נהדר), אבל חשוב לציין את זה כי זה כן משנה את החוויה הכללית מהקנייה של העכבר. תודה ללנובו על ההבהרה!

איכות בנייה ופונקציונאליות

עכשיו אחרי שסיימתי עם לדבר על הקופסא, בואו נדבר על העכבר עצמו ונתחיל מהכבל. הכבל של העכבר הוא Braided שזה משהו שאני תמיד מעריך. הכבלים האלה מחזיקים אצלי מעמד יותר זמן גם ככה אז זה תמיד נחמד למצוא אחד במכשיר חדש. המבנה של ה-M500 של לנובו הוא קליל וארגונומי: השלד של העכבר עשוי ברובו מפלסטיק קשיח בגימור מט אפור שגם נראה טוב וגם מרגיש נהדר ביד. הגלגלת וצידי העכבר מצופים בגומי - זה דיי סטנדרטי במונחים של עכברי גיימינג כיום, אבל זה לא אומר שהתוספות הללו לא תורמות לתחושת הנוחות ושיפור האחיזה והלחיצה על הגלגלת. הגודל של העכבר לא גדול במיוחד - זה אולי טוב לאנשים כמוני עם כפות ידיים לא גדולות במיוחד, אבל אלו מכם שמחפשים עכבר גדול במיוחד - זה לא העכבר בשבילכם. בנוסף - וזה חשוב מאוד: זה עיצוב שמתאים רק לימניים. שמאליים יצטרכו לחפש עכבר אחר. עדיין - הגודל, בנוסף לעיצוב הכללי והאחיזה הטובה הובילו לתחושה נוחה יחסית בזמן שימוש ארוך וממושך עם העכבר.

פיצ'ר נחמד שמאוד אהבתי בעכבר הזה הוא המשקולת הנוספת שנמצאת בתחתית העכבר. את המשקולת ששוקלת 10 גרם ניתן להסיר ולהרכיב בקלות, ובכך העכבר יוכל להתאים לאנשים שרגילים לעכברים קלים יותר וכבדים יותר. הייתי שמח אם ההבדל שהמשקולת הייתה יוצרת היה יותר גדול (אני אוהב את העכברים שלי כבדים יותר), אבל אני בטוח שלאנשים שמשחקים משחקי יריות וצריכים עכבר טיפה יותר קל לתנועה, האפשרות להוריד במשקל של העכבר יכולה לקסום להם. הכפתורים של העכבר מגיבים היטב, בין אם מדובר בלחיצות על הכפתורים עצמם, או הגלגלת עצמה שכיף ללחוץ עליה ולהזיז אותה.

העיצוב של העכבר עצמו גם טוב: כמות ה-RGB שלנובו הכניסו בעכבר ההזה היא אוליי נראית לעין, אבל דיי סולידית ולא מוגזמת. העכבר מכיל פס RGB קטן בתחתית העכבר, לוגו מואר בחלק האחורי של העכבר וגם הגלגלת עצמה מוארת. על התאורה של כל אחד מהחלקים השונים ניתן לשלוט בעזרת התוכנה הייעודית של Lenovo לכל האביזרים שלה: ה-Legion Accessory Central. התוכנה עצמה לא רעה בכלל: בנוסף לתאורה, אתם תוכלו לשלוט בפונקציה של כל אחד משבעת הכפתורים השונים של העכבר (כולל הגלגלת) ואפילו לשלוט בכמות ה-DPI בכל רמה מבין שש רמות שונות Dots per inch, הרגישות של העכבר עצמו). הרגישות המקסימלית של העכבר היא 16 אלף DPI, למקרה שאתם תוהים. התוכנה אפילו מאפשרת לכם לעשות כיוונון לעכבר לפי המשטח עליו הוא יושב, שזה מעולה לאנשים שילכו עם העכבר שלהם ממקום למקום. סך הכל, ה-Legion Accessory Central הוא בהחלט הצלחה.

השורה התחתונה

באמת שאין לי יותר מדי מה להוסיף על העכבר הזה: מדובר בעכבר חמוד למראה עם עיצוב טוב, ארגונומי ותומך בכף היד, מכיל אפשרויות טובות לקסטומיזציה והאפשרות להסיר את המשקולת האחורית היא מבורכת - גם אם אני לא אמצא את עצמי משתמש בה יותר מדי. תוסיפו לכך את המחיר היחסית נמוך של העכבר (230 ש"ח) וזה מקרה קלאסי של Bang for your buck - מחיר טוב עם תמורה הולמת. האם יש יותר טובים ממנו בשוק? כנראה שכן, אבל קשה לי שלא להמליץ על העכבר הזה במחיר הזה ובאפשרויות הללו. לכל מי שרוצה עכבר גיימינג טוב שישרת אותו נאמנה בשנים הקרובות, ה-M500 של לנובו בהחלט יעשה את העבודה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

8.5
מתוך 10

הטוב

  • העיצוב של העכבר ארגונומי ויפה
  • תאורת RGB בטעם
  • אפשרויות קאסטומיזציה רבות בעזרת תוכנת השליטה של העכבר
  • מחיר טוב מאוד בהתחשב באיכות של העכבר
  • ניתן לשלוט במשקל של העכבר במידה מסוימת

הרע

  • לא יתאים לאנשים עם ידיים גדולות או שמאליים
  • האריזה משאירה טעם של עוד

והתאורה

  • תגידו מה שתגידו: RGB זה פשוט להיט.
שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י