הרשמה

הכותב והבמאי של Days Gone יוצא במספר הצהרות מעניינות

כותב המשחק פותח את הלב

האם יש צדק בדבריו?

אחרי הרבה זמן שלא שמענו עליו, המשחק Days Gone שוב עולה לכותרות. זה התחיל בכך שלפני חודשיים סיפרנו לכם כאן שהאקסלוסיבי של סוני- Days Gone צפוי לצאת גם למחשב מתישהו בתקופת האביב השנה. כמה זמן לאחר מכן גילינו שהמשחק המדובר עלה לחנות הדיגיטלית של Steam כשהוא יושק ב-18 למאי, קצת פחות מעוד חודש. אבל כאמור עכשיו המשחק שוב פעם צף לדעת הקהל הציבורית מפני שחלק האנשי הצוות שהובילו את הפיתוח המשחק יצאו בימים האחרונים במספר הצהרות מעניינות שחושפות מעט פרטים על משחק ההמשך לזה שיצא בשנת 2019.

הראשון לדבר היה הכותב של המשחק ג'ון גרוין (John Garvin) שאמר: "זה אולי יעצבן כמה מכם, אבל אם אתם אוהבים את המשחק קנו אותו בפאקינג מחיר מלא. אני לא יכול להגיד כמה פעמים שמעתי גיימרים שאומרים 'כן קניתי אותו במבצע או שקיבלתי אותו דרך PS Plus'. אל תתלוננו אם המשחק לא מקבל המשך אם הוא לא נתמך בהשקה." כותב המשחק המשיך וסיפק עוד הרבה דברים מעניינים מנקודת המבט שלו ואני לכם לצפות בראיון עימו שמצורף.

גרוין המשיך ואמר באותו הראיון: "קיבלתי את זה קשה (את הציונים ב-Metacritic) בגלל שבכנות זאת המציאות עם סוני, הציון ב-Metacritic הוא הכל עבורם. אם אתם במאי של סדרת משחקים והמשחק שלך יוצא לציוני 70, אתה לא הולך להיות הבמאי של סדרה זאת לעוד הרבה זמן." Days Gone יושב עכשיו על ציון 71 ב-Metacritic וכמו שזה ניראה גרוין יוצא למתקפה אישית על סוני וגם קצת על קהילת השחקנים ככל הניראה מאכזבה ואו ייאוש בעקבות האפשרות לתחילת פיתוח של משחק המשך.

מה דעתכם על הצהרותיו של ג'ון? האם אתם תמוכים בהן? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:26 21.04.2021 | 7777Mano 7777Mano

    זו תגובה מאוד לא בוגרת מצידו, למשחק היו המון בעיות ונראה לי שהציון 70 הוא ציון מתאים למשחק, ואני לא מבין מה הוא רוצה שכל השחקנים יוציאו 60 דולר נוספים על משחק שהם כבר קנו?!?! ויפתחו חשבונות נוספים כדי לכתוב ביקורות חיוביות?!?! זו לא בקשה הגיונית

  2. 2

    10:56 21.04.2021 | siegfried siegfried

    אני מצליח פחות או יותר להבין למה הוא מתכוון. Metacritic מעצב באופן לא פרופורציונלי את דעת הקהל. זה לא בריא לדרג את חוויית המשחק שלך בציונים ומספרים, ואנשים כיום נרתעים מציונים כמו 80 או 70, וזה חבל. יש משחקים באמת נפלאים עם ציונים של 70, 60, ויודעים מה, אפילו 50.
    בנוסף, מבקרי משחקים נוטים לתת ביקורות מאוד טכניות, עוברים אחד אחד על כל הסטנדרטים כמו גרפיקה, סאונד ומשחקיות במקום להגיד מה הם חוו מהמשחק עצמו. חברות מפתחות מקשיבות לביקורות האלו ויוצרות משחקים שמאוד דומים אחד לשני.

  3. 3

       | פורסם ע"י