הרשמה

באנדל משחקי ה-VR של האמבל באנדל חוזר

כי טירוף ה-VR לא מפסיק לתפוס תאוצה

אחרי הסתיו מגיע האביב

באופן אישי אני מאוד אוהב לרכוש משחקים מ-Humble Bundle וכל כמה ימים אני פותח את האתר ובודק האם התפרסם באנדל משחקים חדש ושווה. לצערי עברו כבר מספר חודשים מאז הפעם האחרונה שראיתי משהו שבאמת עניין אותי ובחודשים שעברו מאז קיבלנו בעיקר באנדלים שאמנם מכילים הרבה משחקים אך רובם הם בעלי ציונים ודירוגים ממוצעים מטה או באנדלים שהכילו משחק אחד טוב אך כדי לקבל אותו צריך לשלם סכום שהיה גבוהה מידי לפי דעתי. כך או כך, כבר הרבה זמן שלא פתחתי את הארנק שלי בהאמבל באנדל אבל לשמחתה של סיפריית המשחקים שלי בסטים ולצערו של חשבון הבנק שלי, מצב זה השתנה אתמול עם עלייתו של באנדל משחקי ה-VR של עונת האביב.

השלב הבסיסי של הבאנדל יעלה כדולר בודד והוא יקנה לכם את Detached. האמת שברוב הבאנדלים אנו רואים שהשלב הבסיסי של הבאנדל לא כולל בתוכו משחקים מעניינים במיוחד או שוברי קופות גדולים וזה גם נכון במקרה זה אך אציין שהאנשים שפיתחו את Detached משתייכים ל-Anshar Studios שמוכר לנו כשותפים לפיתוח של Dvinity: Original Sin 2, Dead by Daylight ו-Baldur's Gate 3.

כדי לקבל את הדרגה שניה של הבאנדל תצטרכו לשלם לפחות את ממוצע התשלומים עבור הבאנדל שעומד בזמן כתיבת שורות אלו על כ-14.77 דולרים. הדרגה השניה תעניק לכם את Star Trek: Bridge Crew, Swords of Gurrah, Espire 1: VR Operative ואת Surgeon Simulator: Experience Reality.

עבור הדרגה השלישית והכי גבוהה של הבאנדל תצטרכו לשלם כ-15 דולרים והיא תקנה לכם את Job Simulator, Sairento VR ואת Borderlands 2 VR. כמו שאפשר לראות בבירור מרשימת הכותרים ומהסכום הממוצע לבאנדל, בעבור 15 דולרים תוכלו לקבל 8 משחקים שרובם טובים מאוד ואפילו מגיעים מחברות גדולות כמו Gearbox ו-Ubisoft.

את ה-Humble Spring VR Bundle תוכלו לרכוש כאן והוא יהיה זמין עד ה-21.4.
מה אתם חושבים על הבאנדל? האם תרכשו אותו, אם כן באיזה דרגה? ספרו לנו בתגובות! 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י