הרשמה

האם סוני עובדת על רימייק ל-The Last of Us?

המשחק נמצא בשלבים מוקדמים וכבר הספיק להתגלגל בין כמה סטודיואים.

זה לא דור קונסולות חדש בלי ההרפתקה הראשונה של אלי וג'ואל...

על פי דיווח מאתר הפיננסים האמריקאי Bloomberg נראה שב-Sony עובדים על רימייק לאחד המשחקים המוצלחים ביותר בהיסטוריה של ה-Playstation. אחרי ששוחרר ב-2013 ל-Playstation 3 וקיבל רימסטר ל-Playstation 4 כשנה לאחר מכן, נראה ש-The Last of Us יזכה לחיים מחודשים על קונסולת הדור הנוכחי של החברה. בניגוד לרימסטר שהכיל בעיקר טקסטורות ורזולציה משודרגת - כאן מדובר על בנייה של המשחק לגמרי מחדש והתאמתו לדור הקונסולות הנוכחי. על פי הדיווחים נראה שבגרסה החדשה יהיו שיפורים רבים למשחקיות והיא תהיה דומה יותר לזו של משחק ההמשך The Last of Us: Part 2, שהתאפיין במשחקיות חלקה יותר ובאפשרויות רבות יותר העומדות בפני השחקן. זאת בנוסף כמובן לשיפורים הגרפיים המתבקשים מרימייק של משחק בן 8 שנים.

נראה שתחילה המשחק היה בפיתוח של Visual Arts Service Group, חטיבת סיוע של החברה שעוזרת למפתחות הגדולות בתחום הארט והאנימציה במשחקים שלהם. כיוון שמדובר בפרויקט בסדר גודל קטן יחסית תוכנן שיהיה הפרויקט העצמאי הראשון של הסטודיו שאינו מורגל בפיתוח משחקי AAA בסטנדרט שסוני מציבה, מה שגרר גם תקצוב יחסית נמוך עבור הפרויקט. עם זאת נראה שהפיתוח התגלגל ומצא את עצמו בסוף אצל Naughty Dog שאמונה במקור על הפרנצ'ייז תוך כדי שה-Visual Art Service Group חזרו לתפקידם המקורי.

מדובר במדיניות שאינה חדשה מצד סוני, שממשיכה את הדרישות הגבוהות במיוחד מהמפתחות שלה וחותרת בעיקר לפרויקטים גדולים, מלוטשים ועתירי תקציב. לא פעם מדיניות זו באה על חשבון פרויקטים קטנים יותר ובמיוחד על חשבון מפתחות צנועות יותר שאין להם את הכלים לפתח כותרי AAA כדוגמאת The Last of Us ו-God of War. גם Bend Studio, המפתחת שמאחורי Days Gone, הייתה מעורבת בסיפור דומה. הסטודיו ניסה על פי דיווחים לדחוף לפיתוח משחק המשך לכותר הזומבים-עולם פתוח שלה אבל נתקל בתגובה שלילית מצד סוני, כשהאחרונה העדיפה במקום להכפיף את Bend ל-Naughty Dog במטרה לעזור בפיתוח המשחק הבא בסדרת Uncharted. לבסוף Bend Studios ביקשו לצאת מהפיתוח מחשש שיבלעו לגמרי על ידי Naughty Dog וכרגע עובדים על משחק משלהם.

שתי שאלות מעניינות עולות כאן בעקבות הדיווחים הללו, הראשונה היא האם באמת יש צורך בעוד הוצאה מחודשת של The Last of Us? יצירת מופת ככל שיהיה, מדובר על משחק שלרוב המוחלט של שחקני ה-Playstation הייתה יותר מהזדמנות אחת לחוות ולא ברור מה סוני משיגה בעוד רימייק חוץ מלהגיד שהוציאה עוד אקסלוסיבי ל-PS5 ולתת עוד קצת אוויר למעריצים המושבעים של הסדרה. כמו כן, האם הדרישה הבלעדית של סוני מהמפתחות שלה לכותרים ענקיים ועתירי תקציב ומשאבים לא באה על חשבון מפתחות קטנות יותר ורעיונות מקוריים חדשים? נשמח שתספרו לנו בתגובות מה אתם חושבים!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:07 12.04.2021 | 7777Mano 7777Mano

    קצת מיותר לדעתי, המשחק עדיין נראה טוב מאוד (יחסית לזמן שהוא יצא בו) אני בעד רק אם הם ישפרו את הגיימפלי ויוסיפו עוד תוכן.

  2. 2

       | פורסם ע"י