הרשמה

הבאנדל החדש של Humble Bundle עוסק כולו ב-Bandai Namco

וכן, הוא טוב כמו שאתם חושבים שהוא.

משחק מירוצים, משחק אימה ושני משחקי Tales בבאנדל אחד

אנחנו לא מפרסמים המון באנדלים של Humble Bundle כאן, אבל כשיש באנדל מצוין אנחנו חייבים לציין אותו: החברה עלתה עם באנדל שכולו מבוסס על טהרת Bandai Namco. למי שלא מכיר את הבאנדלים של החברה: Humble Bundle מציעה באנדל, או קבוצה של משחקים, עם כמה דרגות מחיר, כשאתם יכולים לשלם איזה סכום שתרצו: תמורת דולר אחד לפחות אתם תקבלו משחקים מסוימים, תמורת סכום יותר גבוה תקבלו עוד כמה משחקים, אם תעקפו את הממוצע ששולם תקבלו עוד כמה משחקים ותמורת הסכום הכי גבוה תקבלו הכי את הבאנדל כולו עם כל המשחקים שבו. חברת Humble Bundle גם מאפשרת לכם להחליט איך לחלק את הכסף שלכם בין החברה עצמה, המפתחת של המשחקים וסכום מסוים שיילך לצדקה.

ה-Humble Bundle הנוכחי של Bandai Namco מכיל קבוצה של משחקים ממש טובים של המפיצה (כל המשחקים הם ל-Steam): תמורת דולר אחד אתם תקבלו את PAC-MAN 256, ומכאן מתחיל הכיף. תמורת 12 דולר תקבלו עוד שלושה משחקים: משחק הלחימה TEKKEN 7, משחק ה-JRPG המעולה, Tales of Berseria ומשחק ההרפתקה הפסיכי, Katamari Damacy REROLL. אם אתם משלמים יותר מהממוצע (נכון לכתיבת הכתבה עומד על 19 דולר) אתם תקבלו עוד שלושה משחקים: משחק Tales נוסף בדמות Tales of Zestiria, משחק ה-Rogue-like הקצבי RAD ומשחק האימה Little Nightmares Complete Edition.

עוד ב-Vgames:

דרגת התשלום הגבוהה ביותר שגם נותנת לכם את כל המשחקים מכילה את שני התותחים הכבדים ביותר של הבאנדל: תמורת 20 דולר אתם תקבלו בנוסף לשאר המשחקים שצויינו קודם לכן, גם את משחק המירוצים Project CARS 3, ואת משחק האקשן Code Vein. סך הכל זה אחד הבאנדלים היותר מרשימים שיצא לנו לראות והיינו חייבים לשתף אתכם בו. תוכלו לבדוק את הבאנדל בקישור כאן.

מה אתם חושבים על הבאנדל החדש? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י