הרשמה

המשחק Monster Hunter Rise השיק 5 מיליון יחידות בשבוע הראשון בשוק

פתיחה מצוינת למשחק ציד המפלצות החדש של Capcom

המשחק חצה את רף המיליון רק ביפן לבדה והגיע לכשליש מכמות המכירות של Monster Hunter World בשבוע

חברת Capcom דיווחה כי המשחק Monster Hunter Rise חצה את רף 5 מיליון העותקים שהושקו וזאת תוך עשרה ימים בלבד מהשקתו. מדובר על קצב גבוה כמעט כמו קודמו Monster Hunter World וזאת למרות שהוא בלעדי למכשירי Nintendo Switch. פרט מעניין נוסף ששחררה החברה הוא כי המשחק מחר לבדו 1.3 מיליון עותקים רק ביפן, מה שאומר שכמעט שליש מהמכירות היו באי היפני לבדו.

המשחק Monster Hunter Rise הוא משחק תפקידים מלא אקשן שבו השחקנים משחקים צייד שתפקידו להרוג או ללכוד מפלצות ענק. חיסול המפלצת יאפשר לשחקו להכין נשקים חזקים יותר ושריונות עמידים יותר, בעיקר מחלקים של המפלצת שנהרגה. המשחק משתמש במפות דומות לאלו של Monster Hunter World )מפות מחוברות ללא זמני טעינה בין האזורים השונים), אך בנוסף למפלצות הקיימות התווספו מפלצות חדשות שנבנו במיוחד בעבור המשחק החדש. המשחק מתאים לשחקן יחיד כמו גם לריבוי משתתפים (עד ארבעה משתתפים בכל צייד באונליין - יש צורך במנוי אונליין לצורך משחק עם חברים ברשת).

עוד ב-Vgames:

המותג Monster Hunter הוא המותג השני החזק של Capcom והגיע כבר לכ-70 מיליון עותקים בסך הכל (תודות ל-Rise). המותג הפופולרי ביותר של Capcom הינו Resident Evil שגם צפוי לקבל כותר חדש בחודש מאי השנה בשם Resident Evil Village. המשחק Monster Hunter World לבדו עומד על כ-16 מיליון עותקים שנמכרו אבל בניגוד ל-Rise הוא פועל על פלטפורמות מרובות ואיננו אקסקלוסיבי לקונסולה אחת. המשחק צפוי לקבל גרסה למחשב האישי בחלונות בשנת 2022.

את Monster Hunter Rise גם סיקרנו כאן באתר - שמואל נתן לו את הציון 9/10 כשהוא ציין: "אנחנו מקבלים משחק שאפשר לומר עליו מבלי להתבלבל - מדובר במשחק חובה לחובבי הסדרה וז'אנר האקשן, מועמד רציני לתואר משחק השנה של ה-Switch לשנת 2021". מוזמנים לקרוא את הביקורת המלאה כאן.

אתם כבר יצאתם לצוד מפלצות ב-MHR? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י