הרשמה

באנדל המירוצים של Codemasters ו-Humble Bundle חוזר

פיספסתם את הפעם הקודמת? יש לכם עכשיו הזדמנות נוספת

צריכים טרמפ?

בין הדיבורים הרבים על רכישתה של Codemasters על ידי Take-Two ולאחרונה על הגשת הצעת הרכישה הטובה ביותר מצידה של EA, חברת Codemasters ממשיכה לעשות את מה שהיא הכי טובה בו. משחקי מירוצים ודאגה שכולם יהיו שמחים ומאושרים מהם. כחלק מהרצון של החברה לשמח את קהילת הגיימרים היא חוברת לעיתים לחברות באנדלים שונות כאשר רק לפני חצי שנה ראינו אותם יוצאים בשיתוף פעולה עם Humble Bundle. כניראה שאותו שיתוף פעולה היה מוצלח, שכן עכשיו שתי חברות משלבות שוב כוחות עם שיחזור של אותו הבאנדל מלפני חצי שנה עם מעט שיפורים ושינויים.

שלב הבסיסי של הבאנדל יעלה כדולר בודד והוא יקנה לכם את Toybox Turbos, Overlord 2 ואת משחק היריות Operation Flashpoint. עבור כמעט 4 שקלים אתם יכולים לקבל 3 משחקים נחמדים מאוד שנעים ממשחק יריות מציאותי למירוץ מכוניות צעצוע.

כדי לקבל את הדרגה שניה של הבאנדל תצטרכו לשלם לפחות את ממוצע התשלומים עבור הבאנדל שעומד בזמן כתיבת שורות אלו על כ-7.16 דולרים. הדרגה השניה תעניק לכם את F1 2018 עם הרחבת Headline, את Dirt Rally ואת Dirt 4 עם הרחבות Team Booster ו-Hyundai R5.

עבור הדרגה השלישית והכי גבוהה של הבאנדל תצטרכו לשלם כ-10 דולרים והיא תקנה לכם את Dirt Rally 2, F1 2019, הריבוט ל-Grid בנוסף לקופון הנחה בשווי 35% עבור Dirt 5 ואחד נוסף בשווי 55% עבור F1 2020 בחנות המשחקים של Humble Bundle . דרגה זאת כוללת כמה ממשחקי המירוצים החדשים והטובים ביותר של המפתחת ובמחיר של 10 דולר לשלושתם עם הנחה משמעותית על שניים ממשחקי הדגל של החברה (בנוסף לעוד משחקים אחרים וטובים מהדרגות הקודמות) העיסקה כאן היא טובה לכל הדעות.

את ה-Humble Codemasters Bundle תוכלו לרכוש כאן והוא יהיה זמין עד ה-5.1 בשעה 21:00.
מה אתם חושבים על הבאנדל? האם תרכשו אותו, אם כן באיזה דרגה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י