הרשמה

צילומי העונה השנייה של The Witcher הושלמו

העונה השנייה קרובה מתמיד

אחרי הרבה עיכובים והפסקות - צילומי העונה השנייה הושלמו

זו הייתה שנה לא קלה לאולפנים שהיו באמצע תהליך הפקה של סדרה או סרט כלשהו, והעונה השנייה של The Witcher תחת דגלה של Netflix היא רק אחת מבין פרוייקטים רבים שהתעכבו בתאריך היציאה שלהם בעקבות מגפת הקורונה והמגבלות שהיא הביאה איתה. כעת, הוכרז כי הצילומים לעונה השנייה של האדפטציה הטלוויזיונית לסדרת משחקי ה-RPG האהובה הושלמו.

החדשות מגיעות מז'קלין ראת'ור (Jacqueline Rathore), אמנית האיפור ועיצוב השיער של הסדרה, אותם פרסמה בסטורי בעמוד האינסטגרם שלה. "סיימנו את הצילומים של העונה השנייה! רק תפריט טייק אוויי נשאר על הלוח". התאריך המצורף לסטורי הוא ה-30 במרץ, אך ראת'ור פרסמה הבהרה כי תאריך הסיום הרשמי של תהליך הצילומים הוא ה-1 באפריל (ולא, אנחנו לא עובדים עליכם).

צילומי הסדרה החלו בפברואר 2020, שנייה לפני פריצת המגפה בקנה מידה עולמי. היעד של סיום הצילומים היה לחודש אוגוסט, אך בעקבות בדיקות קורונה חיוביות שהתגלו בסט - הפקת הסדרה הופסקה. אנחנו רק שמחים לשמוע שאנחנו קרובים יותר, אפילו אם רק בצעד אחד, אל עבר העונה השנייה של The Witcher. עדיין לא ידוע לנו מה תאריך היציאה הרשמי של הסדרה, אך אנחנו כן יודעים שהיא צפויה לצאת בשנת 2021. מה חשבתם על העונה הראשונה? האם אתם מתרגשים לחזור ולראות את הנרי קאביל (Henry Cavill) בתור גראלט? ספרו לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י