הרשמה

קבלו את החליפה החדשה שמגיעה ל-Spider-Man: Miles Morales

העדכון מוסיף חליפה חדשה ופיצ'ר שלא ידענו שאנחנו רוצים

מיילס הולך לחדר כושר

לכבוד חג הפסח, המפתחת Insomniac Games החליטה לפנק אותנו עם עדכון חדש עבור Spider-Man: Miles Morales, כותר הספין-אוף של Spider-Man ואחד מהבלעדיים הראשונים שעשו את דרכם אל ה-Playstation 5.

אחרי שקיבל ביקורות אוהדות במיוחד, כולל משמואל שלנו שקרא לו "משחק חובה לבעלי PS5 ובטח שחובה אם שיחקתם במשחק המקורי" בביקורת שלו, המפתחת האהובה כעת מספקת לנו סיבה לחזור ל-Miles Morales עם חליפה חדשה וססגונית שזמינה לבעלי ה-PS4 וה-PS5. החליפה, שנקראת Advanced Tech Suit, מספקת למיילס מראה עתידני שמאוד מזכיר את חליפת ה-Iron Spider של פיטר פארקר ב-MCU, שהופיעה גם במשחק מ-2018. צבעי האדום ושחור נשארים נאמנים לסגנון האייקוני של מיילס אך באותו זמן נראים מבריקים וחדשים כאילו הרגע יצאו ממעבדה של טוני סטארק.

תמונה

לצד החליפה החדשה, העדכון מוסיף למודל של מיילס "עיוות שרירים ריאליסטי", כך נאמר בציוץ בטוויטר בעמוד הרשמי של Insomniac Games שחשף את החליפה במלוא תפארתה. הרבה מעריצים היו מבולבלים מהמונח הזה, ולכן ג'וש דיקרלו (Josh Dicarlo), מנהל עיצוב הדמויות בסטודיו, פנה לעמוד הטוויטר האישי שלו על מנת להסביר על מה מדובר. 

בעיקרון, דיקרלו מסביר שמדובר בסימולציה שמדמה את תנועות הבד של החליפות של מיילס בהתאם לדרך שבה שהוא זז, מה שיתן תחושה הרבה יותר ריאליסטית והתייחסות לפרטים במשחק שכבר יש בו כמות עצומה של התייחסות לפרטים. מה אתם חושבים על העדכון החדש עבור Spider-Man: Miles Morales? ספרו לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י