הרשמה

הוכרזו משחקי ה-PS Plus לחודש אפריל

הרבה זומבים וחייזר אחד בודד

אחרי המשחקים המעולים של חודש מרץ, אפריל מביא איתו כותרים טובים לא פחות

אחרי שמות ענקיים כמו Final Fantasy VII Remake ו-Remnant: From the Ashes שהגיעו לשירות ה-Playstation Plus בחודש שעבר, Sony לא מראה סימני עצירה ומכריזה על המשחקים שיגיעו לשירות בחודש אפריל, והם גדולים כמעט באותה מידה. אז מה צפוי לשחקני הפלייסטיישן החודש? בואו נגלה.

Oddworld: Soulstorm

בצעד שעדיין די חדש עבור הקבוצה הכחולה אך מתקבל בברכה ענקית, המשחק Oddworld: Soulstorm מגיע לשירות ה-PS Plus ביום ההשקה שלו לקונסולת ה-Playstation 5. הוא זמין גם בגרסאות ה-Playstation 4 והמחשב האישי, אך ההטבה החינמית הזו תקפה אך ורק לקונסולת הדור הבא של סוני. המשחק משמש כמעין רימייק למשחק השני בסדרה - Abe's Exodus, בו אנחנו מגלמים את אייב שנכנס לתפקיד המנהיג של גזע החייזרים אליו הוא משתייך במטרה לשחרר אותם מהשעבוד שנכפה עליהם. Soulstorm הוא משחק דו-מימדי שמשלב חקירה, פתירה של פאזלים ושחרור חבריו של אייב על פני מספר מגוון של שלבים ואזורים שמעריצי המשחק המקורי מיד יזהו, לצד תוספות חדשות שירעננו את החוויה.

Days Gone

תמיד חלמתם להיות אופנוען בשממה הפוסט-אפוקליפטית? Days Gone כאן כדי לממש לכם את הפנטזיה הזו. כותר ההישרדות/עולם-פתוח של Bend Studios יגיע לשירות עבור ה-PS4 ויציב אתכם מול גלים עצומים של זומבים שיופיעו על המסך בו זמנית וידחפו את כוחה של קונסולת הדור היוצא לעוצמה מקסימלית. אנחנו מגלמים את דיקן (Deacon), שורד שחווה את התפרצות המגיפה וכעת נאלץ להסתגל לחייו החדשים בעודו יוצר קשרים עם שורדים אחרים ממחנות ברחבי ארה"ב, והמשחק מציג מערכת שיפורים לאופנוע שלכם שישמש כרכב הפרטי שלכם בשממה בעודכם מתמודדים עם כל הסכנות שיש לה להציע. אתם תוכלו להוריד את המשחק גם עבור ה-PS5 וליהנות מהטבות כמו 60 פריימים לשנייה, איכות 4K וביצועי גרפיקה משופרים מבחינת תאורה, צללים וכו'. 

Zombie Army 4: Dead War

במציאות אלטרנטיבית בתקופת מלחמת העולם השנייה, אנחנו נכנסים לנעליהם של 4 שורדים שנלחמים בצבא המתים של היטלר בשורה של משימות בלוקיישנים שונים. שחקו לבד או עם עוד 3 חברים בכותר האקשן מפוצץ התוכן שיגרום לכם לרצות לחזור שוב ושוב מהסיבה שפשוט כיף לחסל זומבים במשחק הזה.

מה אתם חושבים על השמות החדשים שמצטרפים לשירות ה-Playstation Plus? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:51 01.04.2021 | siegfried siegfried

    היי. מעריץ oddworld ותיק מדבר. רציתי להגיד ש-Abe's Exodus הוא המשחק השני בסדרה, לא הראשון.

  2. 2

    14:09 01.04.2021 | גיא דהן - עורך ראשי גיא דהן - עורך ראשי

    תוקן, תודה על העירנות Siegfried :)

  3. 3

       | פורסם ע"י