הרשמה

זה הזמן להתרגש? Valve מפיחה תקווה חדשה בנוגע לעתידה של סדרת Half-Life

גורם רשמי ב-Valve מספק אמירה שלא יכולנו להתעלם ממנה

אולי הפעם יותר מתמיד יש סיכוי שנגלם את גורדון פרימן בפעם השלישית

סדרת Half-Life המעולה של Valve היא כיום אחד האייקונים הבולטים ביותר בעולם הגיימינג, אך באופן משונה לחלוטין לא זכינו לכותר חדש בסדרה הפופולארית לאחר שהפרק האחרון בסיפורו של הפיזיקאי גורדון פרימן יצא בשנת 2007 והשאיר את קהל המעריצים במתח במשך שנים רבות. במשך 12 שנה הרשת לא נחה לרגע כששמועות על קיומן של עבודות על הכותר השלישי בסדרה צצו לכל אורכן, עד לחודש נובמבר 2019 בו התבשרנו לראשונה על משחק חדש ביקום הסדרה- Half-Life: Alyx. האמנם, לא היה מדובר בהמשך המצופה לפרק השני של Half-Life 2, אבל עצם העובדה שמשחק חדש בסדרה מגיע מ- Valve העלה את סף ההתרגשות של כולם. היום כשהמשחק המעולה כבר מאחורינו, מעריצי הסדרה יכולים למצוא סיבה נוספת להיות אופטימיים, כאשר בראיון ל- The Gamer אודות Half-Life: Alyx מספר רובין וולקר (Robin Walker) כמה דברים שהם ישמחו לשמוע.

ראשית נשאל וולקר- במקור מעצב משחק ב-Valve העומד מאחורי משחקיה המפורסמים ושימש כמנהל המוצר בפיתוח Half-Life: Alyx, אודות תהליך הפיתוח של המשחק. לכך השיב וולקר כי תחילה, הסקפטיות הייתה רווחת ברחבי החברה בכל הנוגע לפיתוח של משחק Half-Life בעתיד, אך הוסיף כי החשש והפחד לגשת לסדרה מחדש, בייחוד עם אלמנטים של מציאות מדומה היו המוטיבציה שדחפה אותם להוציא משחק שיהיה ראוי לשאת את שם הסדרה. כאשר נשאל לגבי סופו של המשחק, סיפק וולקר מספר אמירות מעניינות: "הבנו שהוא (הסוף) צריך להיות בעל משמעות והשלכות. הסיפור לא יכל להיות משהו שניתן להתעלם ממנו ולהמשיך אל הדבר הבא. מעבר לכך, ידענו שמעריצי Half-Life היו תקועים במעין קיפאון עלילתי במשך זמן רב, לכן רצינו לשנות את זה". אמירתו של וולקר אמנם לא מאשרת את קיומו של משחק הנושא את הספרה שלוש בעתיד הקרוב, אך מראה כי סופו של Half-Life: Alyx נועד להיות פתוח ולהותיר לנו טעם של עוד לקראת הבאות.

Half-Life: Alyx, כאמור, יצא במרץ 2020 והיה מיועד למשקפי מציאות מדומה (VR) בלבד. הוא זכה לשבחים רבים מכל קצוות עולם הגיימינג, היה הצלחה כלכלית מסחררת בהתחשב לנישה לה הוא כוון, גרף תארים רבים וביניהם משחק המציאות המדומה הטוב ביותר לשנת 2020 ב- The Game Awards וכמובן שגם נכלל אצלנו ברשימת המשחקים הטובים ביותר בשנה החולפת. כל אלו כמובן רק חיזקו את התחושה בקרב המעריצים כי ייתכן כי ההמתנה ארוכת השנים שלהם הגיעה לקיצה. ואם אתם לא חלק מהמעריצים ולא מבינים את הרעש סביב סדרת המשחקים, אני ממליץ לכם מאוד לקרוא את הכתבה של גל על הסדרה ששינתה את פני עולם הגיימיגנ.

אין ספק שאמירות כאלו אשר מגיעות מגורם רשמי ב- Valve יכולות לספק לכולנו תקווה שהכותר השלישי בסדרה לו אנו מחכים שנים רבות יגיע אלינו בסופו של דבר, ויהווה המשך ראוי לאחת מסדרות המשחקים הטובות ביותר שניראו אי פעם בעולם הגיימינג. מה דעתם על האמירה המעניינת שקיבלנו מ- Valve, והאם נראה בעתיד את הספרה שלוש לצד השם Half-Life? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י