הרשמה

הפעם זה סופי? Black Widow יגיע לבתי הקולנוע ול-Disney+ ב-9 ליולי

זו הפעם השלישית שהסרט הבא של Marvel נדחה

נטשה די עם השטויות, בואי כבר!

דיסני הודיעה היום שאחד הסרטים המצופים שלה לשנת 2021 צפוי להגיע באופן סופי ב-9 ביולי. Black Widow יגיע ל-Disney+ (שירות הסטרימינג של דיסני) ולבתי הקולנוע במקביל. הסרט יהיה זמין למנוי השירות עבור תשלום של 30 דולרים בדומה לגרסת הלייב אקשן של Mulan וסרט האנימציה הנהדר Raya and the Last Dragon, זאת בנוסף לתשלום החודשי הבסיסי. תאריך היציאה הקודם של Black Widow נקבע ל-7 במאי אחרי שדיסני כבר דחו את יציאת הסרט מספר פעמים בעבר.

עלילת Black Widow מתרחשת לאחר אירועי הסרט Captain America: Civil War, כשנטשה רומנוף נמצאת במנוסה מהחוק ועושה את דרכה חזרה לרוסיה, שם היא צפויה להתמודד עם שדים רבים מעברה כסוכנת KGB. סקרלט גו'הנסון שבה כמובן לגלם את המרגלת המוכשרת ואליה יצטרפו גם רייצ'ל וויז, פלורנס פיו ,שחקנית צעירה שאפשר לראות בסרט האימה המטריד במיוחד Midsommar (על אחריותכם בלבד) ודיוויד הארבור שידוע בעיקר בעבור התפקיד שלו כשריף הופר בסדרת הלהיט של נטפליקס "דברים מוזרים".

עכשיו נותר רק לקוות שזו הפעם האחרונה שאנחנו מחכים לנטשה ושהפעם נוכל לקבל אותה גם בישראל עם פופקורן מלוח יתר על המידה וקולה בלי גזים. מצפים כמונו לסרט הבא ביקום הקולנועי של Marvel? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י