הרשמה

מוד חדש מחזיר לחיים את מצב המולטיפלייר של Batman: Arkham Origins

מצב המולטפלייר שנזנח לפני שנים חוזר

האביר האפל חוזר, בעזרת כמה מודרים חביבים

ייתכן כי כבר שכחתם, אבל בשנת 2013 שחררה Warnr Bros. Games את הכותר השלישי בסדרת ארקהם (Arkham) המוצלחת של באטמן - Batman: Arkham Origins. אוריג'ינס בשונה מקודמיו מגולל את הסיפור המקדים לשאר הסדרה ומתרחש שמונה שנים לפני עלילת Arkham Asylum. מלבד שינוי הכיוון בהיבט העלילתי, הביא עימו המשחק אלמנט שהיה עד אז זר לקודמיו - מולטיפלייר.

מצב המולטיפלייר שהציע המשחק היה פשוט למדי - מלחמת כנופיות בין שלושה שחקנים המשתייכים אל הג'וקר או אל ביין (Bane) בעוד ששחקן נוסף מאייש את באטמן או רובין ומנסה 'לצוד' כמה שיותר מהם. ניתן לצפות כאן בסרטון משחקיות ממצב המולטיפלייר מנקודת המבט של כנופייתו של הג'וקר:

מצב המולטיפלייר לא נשמע מדהים במיוחד כשלעצמו, אך סגירתו בשנת 2016 הביאה עימה שלל תלונות ממעריצים הדוקים או ציידי הישגים אשר נתקעו ללא יכולת להשלים את כלל ההישגים שיש למשחק להציע. היום, כמעט שש שנים לאחר סגירתו, מודרים חדורי מוטיבציה הצליחו להחזיר את החיוך אל פניהם של השחקנים המאוכזבים עם מוד חדש. המוד כאמור מחזיר את אופציית המולטיפלייר אך מעבר לכך מוסיף ל-Challenge Mode סקינים אשר היה ניתן להשתמש בהם במצב הסיפור בלבד. את המוד המדובר ניתן להוריד מהאתר  Nexus Mods.

על מנת להתקין אותו כל שעליכם לעשות הוא:

  1. להיכנס לתקיית ההגדרות של המשחק בסטים אשר כתובתה אמורה להיראות דומה לכך : Steam\steamapps\common\Batman Arkham Origins\Online\BmGame\Config directory
  2. להיכנס לקובץ ה -  DefaultWBIDVars.ini באמצעות ה- Notepad.
  3. למצוא את השורה בה רשום - BaseUrl="https://ozzypc-wbid.live.ws.fireteam.net/"
  4. ובסופו של דבר, למחוק את האות s מ - https, ולשמור את הקובץ. *

* יש לקחת בחשבון כי http בניגוד ל -https הוא אינו פרוטוקול תקשורת מאובטח.

אם מילאתם אחר כל ההוראות אתם יכולים לטפוח לעצמכם על השכם מכיוון שכעת אופציית המולטיפלייר פתוחה עבורכם. אם תרצו למצוא שחקנים נוספים לשחק עימם, נראה כי המקום לכך הוא שרת הדיסקורד של Batman Arkham.

את מוד ה-Remake ל-GTA V כבר ראיתם? מה דעתכם על קהילת המודרים שעושה לנו פלאים בתקופה אחרונה? והאם תתנו צ'אנס למצב המולטיפלייר המחודש? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י