הרשמה

הסרט The Batman קיבל דירוג PG13

מסתבר שהסרט לא אלים כמו שצפינו

הלילה אפל ולא כל כך מלא בדם וקללות

בלי לשים לב, אנחנו נמצאים בפעם הראשונה מזה עשור (כן כן! מאז 2012!) במרחק של פחות מחודש לסרט לייב-אקשן על האחד והיחיד, האביר האפל, הבאטמן (Batman). למרות שיצא לנו לראות את בן אפלק (Ben Affleck) פעם או פעמיים לובש את החליפה האייקונית בסרטים, הדמות לא הייתה הפוקוס המרכזי מאז "עליייתו של האביר האפל" (The Dark Knight Rises) סרטו האחרון של כריסטופר נולאן (Christopher Nolan) בטירולוגיית הסרטים שביים על דמות הקומיקס. אם המשפט האחרון לא גרם לכל הגוף שלכם לרעוד מהתרגשות, טוסו לראות את שלושת סרטי המופת האלה שוב. אמנם נולאן לא חוזר לביים וגם כריסטיאן בייל (Christian Bale) המצויין כבר תלה את הגלימה, אך במקומם הגיע צמד חדש, שאם יעמוד ברמה שהציבו הטריילרים עד עכשיו, יכול להביא פה סרט ענק לא פחות. הפעם, מאט רייבס (Matt Reeves, סרטי Planet of the Apes) מביים ורוברט פטינסון (Robert Pattinson, סרטי Twilig... בעצם לא, לא מגיע לו שנזכיר את זה פה) מככב בתור הדמות האהובה. להם תצטרף זואי קרביץ (Zoe Kravitz) שחוזרת לתפקיד קאטוומן (Catwoman) אחרי שדובבה אותה בסרט המצויין "לגו באטמן" (The Lego Batman Movie), פול דאנו (Paul Dano) ישחק בתפקיד הרידלר (The Riddler) שמי שיצא לו לראות אותו מופיע יודע שמצפה לנו חוויה יוצאת דופן כאשר הוא יאתגר את באטמן באלף ואחת דרכים יצירתיות.

אז איך כל ההקדמה על האביר האפל קשורה לפה? חוץ מההעובדה שאין כזה דבר להמליץ עליה מספיק היא, בידיוק כמו הסרט הנוכחי גם קיבלה דירוג גיל של PG 13, והוא ממש לא פגע באיכות שלה. נכון, גם אני ציפיתי מהטריילרים שידובר בסרט עם דירוג גיל של 18 פלוס, אבל כל עוד האקשן שם והוא טוב כמו שהוא נראה למישהו באמת אכפת כמה דם או קללות יהיו על המסך?

בין אם זה יפגע בסרט ובין אם לא, לא נותר לנו עוד הרבה זמן לחכות כדי לדעת את התשובה. הסרט ייצא בארצות הברית ב-4 למרץ וככל הנראה בארץ באותו סוף שבוע (בדרך כלל יום לפני). אבל עד אז יש לכם מספיק זמן להשלים מחדש את טירולוגיית האביר האפל כדי להיות מוכנים לביקורת שלנו על הסרט החדש.
מה דעתכם על דירוג הגיל? התאכזבתם ממנו או שאתם עדיין נרגשים? ספרו לנו בתגובות!

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י