הרשמה

המשחק Devotion יצא בחנות של Red Candle

המשחק הינו DRM-free אז אל תצפו לאצ'יבמנטים!

אחרי שירד מ-Steam, הוכרז ובוטל לשחרור דרך GOG, משחק האימה הטאיוואני יוצא בחנות של המפתחת Red Candle

זוכרים את Devotion? משחק האימה הטאיוואני שירד מ-Steam תוך שבוע מרגע השחרור שלו בעקבות תגובות שליליות של הקהל הסיני? אני לא אאשים אתכם אם לא. לפני כ-3 חודשים סיפרתי לכם על כך שהמשחק היה אמור להיות מופץ דרך GOG, החנות הדיגיטלית של CD Projekt Red ותוך שעות בודדות מההכרזה, בוטל. מאז ישבנו יחסית בשקט מבלי לשמוע מילה בנוגע לחזרה של המשחק לרשת, Red Candle, המפתחת, הבטיחה כי המשחק עוד יעלה בצורה כזאת או אחרת חזרה לקניה על מנת ששחקנים יוכלו לשחק. לפני כחודש נזכרתי במשחק ותהיתי אם יש חדשות, פרסמתי אפילו ב-Reddit בתקווה שמישהו אולי יודע מה קורה, אבל כל זה ללא מידע חדש, עד היום...

במה שמרגיש קצת כמו חלום רחוק עכשיו, המשחק Devotion עלה סוף כל סוף למכירה דרך האתר של Red Candle, כעת כבר אפשר לרכוש את המשחק בחבילה עם המשחק הקודם של המפתחת, Detention, או בחבילה עם הפס קול של המשחק. בציוץ ב-Twitter המפתחת כותבת: "החנות האינטרנטית של Red Candle עכשיו באוויר, Detention, Devotion וכל המשחקים העתידיים שלנו יהיו בחנות ה-DRM-free האינטרטית שלנו. אנחנו מקווים לספק חווית קניה ישירה ופשוטה עבור שחקנים שמעוניינים במשחקים שלנו."

מיותר לציין שאני נרגש במיוחד, מקווה שיש פה עוד אנשים בקהל הקוראים שחיכו להיות מסוגלים לשחק את המשחק בצורה חוקית ולתמוך במפתחת! האם אתם בקהל שחקני משחקי האימה שלנו? מוזמנים לספר לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י