הרשמה

דיווח: המשחק Hogwarts Legacy יאפשר ליצור דמויות טרנסג'נדריות

מהדיווח של Bloomberg, זה נראה שגם בעולם הקוסמים נוכל לבחור

האם מדובר בהתרסה מכוונת כלפי J.K. Rowling?

המשחק המצופה Hogwarts Legacy יגיע אלינו בשנת 2022 לאחר שנדחה והוא ללא ספק אחד הכותרים המרגשים ביותר שצפוים לנו בשנים הקרובות לאחר שנים שלא זכינו לקבל משחק הארי פוטר משמעותי. דיווח במגזין Bloomberg טוען כי משחק ה-RPG יאפשר לשחקנים לבצע התאמה אישית בתחילת המשחק לדמות שלהם ובאמצעותה לקבוע את הקול, סוג הגוף הרצוי והמיקום המגדרי במעונות בית הספר הקסום.

על פי מקורות אנונימיים המקורבים לפיתוח המשחק השחקנים יוכלו לבחור את סוג הקול של הדמויות, גברי או נשי, ללא קשר לאיך גופם יראה. לאחר מכן, יצטרכו לבחור בין קוסם (Wizard) למכשפה (Witch), בחירה שתקבע באילו מעונות הדמות תתגורר וכיצד הדמויות השונות יפנו אליה. על אף שלא מדובר במקרה תקדימי, בייחוד אחרי רמת ההתאמות שמשחקים כמו CyberPunk 2099 הציעו לנו, המקרה של Hogwarts Legacy מיוחד.

עוד ב-Vgames:

בשנה האחרונה, הסופרת המצליחה בעולם של סדרת הספרים הארי פוטר J.K. Rowling יצאה בהצהרות טרנספוביות, ואף זכתה לביקורת מצד שחקנים שגילמו את הדמויות בסרטים המצליחים ביניהם דניאל רדקליף (Daniel Radcliffe) ואמה ווטסון (Emma Watson). התגובות השליליות לציוצים של רולינג הגיעו אף מצוות הפיתוח, וכתוצאה מכך הם נלחמו על הכנסת אופציית ההתאמה המגדרית הרחבה. על פי המקורבים, ההנהלה סירבה תחילה לשינוי אך לבסוף אופציית השינוי נכנסה למשחק. מטעם Warner Bros סירבו להגיב לידיעה.

המשחק Hogwarts Legacy יגיע בשנת 2022 וישוחרר לקונסולות הדור הקודם ה-PS4 וה-Xbox One, קונסולות הדור הנוכחי PS5 ו-Xbox Series S/X ולמחשב.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י