הרשמה

דיווח: Hogwarts Legacy Definitive Edition יושק בשנה הבאה

10-15 שעות תוכן שלמות? שנת 2025 כבר נראית טוב יותר

מוכנים לחזור לעולם הקוסמים?

דיווח חדש של טום הנדרסון (Tom Henderson), כתב Insider Gaming, טוען כי גרסת Definitive Edition למשחק Hogwarts Legacy נמצאת בימים אלה בפיתוח, כשחלון ההשקה שלה נכון לרגע זה הוא מתישהו במהלך שנת 2025. הגרסה החדשה צפויה לכלול תוכן חדש שיעניק לנו בין 10-15 שעות משחק שלמות, והיא תוצע בנוסף במתכונת שדרוג לבעלים של גרסת הבסיס של המשחק שהושקה בשנה שעברה - העלות המשוערת לשדרוג הנ״ל תעמוד על בין 20 ל-30 דולר.

הדיווחים הראשונים אודות גרסה חדשה ל-Hogwarts Legcay צפו ברשת כבר במהלך חודש יוני האחרון, אך כעת הדיווח של הנדרסון שופך יותר אור על הפרויקט, כשאחת הסיבות להשקת הגרסה המחודשת בשנת 2025 הינה בשביל לנסות ולכפר על ההפסדים הגדולים שסבלו אולפני וורנר לאחר השקת Suicide Squad: Kill The Justice League, שנחשב לאחת הההשקות הגרועות ביותר שהאולפן ידע מימיו - זאת בניגוד מוחלט ל-Hogwarts Legacy שמכר לא פחות מ-24 מיליון עותקים, נכון לחודש ינואר של שנת 2024. 

נכון לרגע זה לא נחשפו יותר מידי פרטים על התוכן שצפוי להגיע יחד עם גרסת המשחק החדשה, אך דיווחים שונים טוענים שהתוכן, שיעניק לשחקנים כאמור בין 10 ל-15 שעות תוכן חדשות, יכלול משימות סיפור חדשות, זאת לצד שלל משימות צד נוספות וכן פעילויות שונות שנוכל לקחת בהן חלק (מי יודע, אולי סוף סוף נקבל אפשרות לשחק קווידיץ׳, אפילו שעל הצורך הזה כבר סוג של ענינו הודות ל-Harry Potter: Quidditch Champions). כך או כך נראה שבאולפני וורנר מבינים את גודל ההצלחה של Hogwarts Legcay, ואנחנו כמובן לא נתנגד לכל תוכן נוסף שיגיע למשחק הנהדר הזה.

מה דעתכם? הייתם שמחים לקבל עוד תוכן עבור המשחק? תרכשו את הגרסה המחודשת אם וכאשר תצא? ספרו לנו בתגובות למטה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5, Nintendo Switch, Steam Deck, 3DS, Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: צב ים זה צב עם פיצ׳ר

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י