הרשמה

עוד אחד: Sony מכריזה על אירוע State of Play חדש

ביום חמישי הקרוב נקבל הצצות נוספות למשחקים הגדולים של Sony

God of War: Ragnarok, בבקשה?

פרק חדש בסדרת אירועי ה-State of Play של Sony הוכרז ליום חמישי, ה-25 בפברואר. בהכרזה רשמית ב-Playstation Blog נאמר כי הפרק ישודר בלייב-סטרים בחצות שבין חמישי לשישי, בו תוכלו לצפות בעמוד הרשמי של סוני ביוטיוב או בטוויץ'. לפי הפרסום, האירוע יתמקד בהכרזות חדשות עבור משחקי Playstation 4 ו-Playstation 5, לצד עדכונים על משחקי צד שלישי שמפותחים בשיתוף פעולה עם החברה. סוני הדגישה כי האירוע לא יכיל הכרזות על חומרה או עדכונים שקשורים להחלטות העסקיות של החברה, מה שכמובן מתייחס למחסור העולמי של קונסולת הדור הבא.

אנחנו מקווים שהמשחקים הגדולים שנזכה לראות הם Ratchet and Clank: Rift Apart, Horizon Forbidden West ותקווה קטנה לראות קצת יותר מ-God of War: Ragnarok. ההכרזה הזו מגיעה זמן קצר לאחר שסיפרנו לכם ש-Days Gone, כותר הזומבים הבלעדי ל-Playstation 4, יעשה את דרכו למחשב האישי בהמשך השנה, עם כותרים נוספים של סוני שיצטרפו אליו בעתיד, כך שאנחנו מצפים לקבל הכרזות על משחקים נוספים באירוע הזה.

ה-State of Play הזה יהיה באורך 30 דקות בלבד, זמן קצר מדי ליותר מדי משחקים אם תשאלו אותנו. איזה משחק אתם הכי מצפים לראות?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י