הרשמה

״יש עתיד״ - המשחקים שצוות Vgames הכי מחכה להם ב-2021!

צוות Vgames ישב לכתוב את המשחקים שהם הכי מחכים להם ב-2021!

בין אם מדובר במשחקים עם תאריך יציאה, משחקים שכבר יצאו או משחקים שאנחנו לא יודעים אם ייצאו - יש הרבה למה לצפות ב-2021!

אוי 2020... היית טובה ורעה אלינו בו זמנית. מבחינת העולם, 2020 הייתה שנה מזוויעה עם אסונות בכל פינה ומגפה עולמית, אבל מבחינת גיימינג? שנה מעולה שרק השאירה אותנו עם טעם של עוד ל-2021. אז כיאה לגיימרים עם הרבה ציפיות לקראת השנה החדשה, התאספנו לכתוב לכם את המשחקים להם אנחנו מחכים ב-2021! חלק מהצוות בחר במשחקים שאנחנו נראה בוודאות השנה, אבל תוכלו למצוא ברשימה גם כמה משחקים שאין להם תאריך יציאה רשמי ואנחנו פשוט מקווים שהם יגיעו ב-2021. אבל מספיק עם ההקדמות: בואו לקרוא לאיזה משחק מצפה כל חבר/ה בצוות הכתבים הנהדר שלנו!

אור יהודה סגל - Resident Evil Village

מי שקרא את כתבת סיכום 2020 שלנו, ידע שאומנם הרימייקים האחרונים בסדרת Resident Evil גרמו לי להתחיל באמת להשקיע בסדרה, אבל הרימייק ל-3 השאיר אותי מאוכזב למדי עם רצון ליותר. יחד עם מה שנאמר קודם, המשחק הקודם בסדרה, Resident Evil VII, השאיר עלי רק רושם חיובי והמשחק השמיני, Village, נראה מבטיח אפילו יותר. אחרי הצגת המשחקיות החודש (שאומנם השאירה אותי עם רצון ליותר), התנסות עם הדמו ל-Playstation 5 שקיבל את השם ״Maiden״, וההבטחה כי יהיה אפילו עוד דמו לקראת השחרור במאי, משאירים אותי על הקצה של הכסא עם רצון לשחק בעוד.

המשחק עומד להמשיך בקו של קודמו עם משחק בגוף ראשון, אבל הוא עומד להחזיר דברים מהמשחק הרביעי כמו הסוחר (בשינוי אדרת) את ה-Inventory הקלאסי עם תוספת של מערכת קראפטינג ועוד דברים טובים שגורמים לי לרצות ולראות את המשחק הזה יוצא כמה שיותר מהר.

גל כהן-ויינשטיין - Horizon Forbbiden West

בהכרזה המרכזית על הדור הבא של המשחקים, חברי הצוות ואני עשינו מסיבת צפייה, התלהבנו מכותרים, צחקנו על כותרים ובעיקר חיכינו כבר שה-PS5 ייצא. זה גם הזמן להתנצל בפניהם רשמית על כך שצרחתי להם באוזן כש-Horizon Forbbiden West הופיע, מרוב התלהבות. באותו רגע אמרתי להם שזה יהיה המשחק שבשבילו אקנה את ה-PS5. כן, לא Miles Morales ולא God of War (עם כל אהבתי אליו). זה יהיה המשחק שאקנה בשבילו את הקונסולה.

Horizon Zero Dawn היה אחד המשחקים הכי מהנים ששיחקתי אי פעם - והוא עשה כמעט הכל נכון, כולל האיזון שבין מלא תוכן של עולם פתוח לשמירה על ייחודיות והימנעות מרפטיטיביות. אבל הייתה לו בעיה אחת חמורה: זמני טעינה די מטורפים על ה-PS4. ובכל זאת, זה לא מנע ממני לשים אותו בטופ 5 של כל הזמנים שלי. אין לי ספק ש-Guerilla Games לא יאכזבו ויתנו לנו הופעה מרשימה במשחק ההמשך, ועוד על הדור החדש של הקונסולה.

נתי מרדכי - Halo Infinite

כבר הייתי אמור להניח את הידיים שלי על עותק של Halo Infinite, המשחק שאמור היה להיות כותר ההשקה הגדול של קונסולות הדור החדש ממיקרוסופט – אבל זה לא קרה. באופן אירוני, במקום לעורר הייפ בקרב שחקנים, טריילר המשחק הראשון עורר גל סערה משמעותי, כל-כך משמעותי שבמיקרוסופט החליטו לדחות את המשחק. אחרי Halo 5, שלא עמד בציפיות, מיקרוסופט חייבת להצליח, והיא יודעת את זה טוב מאוד. אבל אתם יודעים מה? אני מאמין שזה בדיוק מה שיקרה.

כל מי ששיחק בסדרת המשחקים יעיד על האופי המיוחד של משחקי Halo, ועל הייחודיות שלהם לעומת שאר משחקי ה-FPS שבשנים האחרונות מרגישים דומים יותר ויותר אחד לשני. האופי המיוחד של המשחק, יחד עם המאמץ שמיקרוסופט כבר הוכיחה שהיא נכנסת איתו לדור החדש בהחלט גורמים לי להאמין ש-Halo Infinite הולך להיות משחק מצוין, ואחד מאלו שאני בהחלט מצפה להם ב-2021.

וחוץ מזה... אני כבר צריך אקסקלוסיביים ל-Xbox Series X החדש שלי, אז בלי דחיות נוספות בבקשה, מיקרוסופט.

גל שפיר - Cyberpunk 2077

אז כן, Cyberpunk 2077 הפך לאחד הפלופים הגדולים בהיסטוריית הגיימינג. הבטחות שווא, תביעות, צרכנים זועמים ונזק תדמיתי שיהיה ל-CDPR מאוד (מאוד) קשה לתקן. נזק התדמיתי שנגרם לחברה הוא מוצדק לחלוטי היות והמשחק שוחרר במצב באמת בלתי מתקבל על הדעת. לא רק עבור כותר עם תקציב וזמן פיתוח שכזה, אלה בהשוואה לכל מוצר בידורי שמבקש את הכסף שלנו. בעוד שהמצב על ה-PC איכשהו סביר, נראה שגם כחודש וחצי אחרי ההשקה המשחק עדיין כמעט ולא שחיק על קונסולות הדור הקודם.

למרות הההשקה המבישה הזו, אני עדיין מאמין במשחק הזה וחושב שהמפתחת הפולנית תפיק לקחים בעקבות הסטירה המצלצלת שקיבלו. על אחת כמה וכמה בהתחשב בכך ש-CDPR מאוד ידועה ביחסים החמים שלה עם השחקנים, יחסים שאני מאמין שהם רוצים וחייבים לתקן. המשחק אמור להגיע ל-PS5 ול-Xbox Series X מתישהו מאוחר יותר השנה. הפוטנציאל המטורף של המשחק הזה עדיין קיים ויהיה נפלא מלראות אותו מתממש. CD Projekt Red חייבים לנו את התיקון הזה ואני מאד מקווה שעוד נראה את המשחק במלוא תפארתו.

שיר כהן - God of War: Ragnarok

בעודי כותבת את שורות אלה אף חבר מערכת (כולל אני) לא מאמין שנקבל את משחק ההמשך המצופה של God of War בשנת 2021. אבל לחלום לא עולה כסף, ולכן אין ספק שהמשחק הזה מוכתר כמשחק המצופה ביותר שלי לשנה הקרובה. אני כבר לא יכולה לצפות לראות כיצד סנטה מוניקה סטודיו הרחיבו את המשחק, לשמוע את כל הסיפורים החדשים של מימיר, הממלכות (Realms) שנשארו בגדר תעלומה וכמובן הדמויות החדשות מהמיתולוגיה הנורדית שעדיין לא ראינו.

האם נזכה להגיע לאסגרד ולהתעמת עם אודין? נחקור לעומק את יוטנהיים? נזכה לראות את היימדיל? מעבר לעלילה המרתקת שאני בטוחה שסנטה מוניקה מכינים לנו, אני מצפה בקוצר רוח לשחק את המשחק על ה-PS5 ולראות כיצד המשחק מנצל את הפיצ'רים המיוחדים של הקונסולה ושל השלט. בקיצור, רגנרוק תגיע כבר (לא באמת, סוף העולם זה לא צחוק)!

גיא דהן - Gotham Knights

WB Montreal עובדים על כותר חדש בסדרת משחקי באטמן, רק שהקאץ' היחידי הוא שבאטמן בכלל לא נמצא בו. הוא נהרג בצורה כזו או אחרת, וכעת הכל תלוי ב-Sidekicks האייקונים שלו - Robin, Batgirl ,NightWing ו-Red Hood, בהגנה על העיר. והאמת שזה לא משהו שמפריע לי, מהסיבה שיש לנו כל כך הרבה משחקים בכיכובו של האביר האפל שהפסקה קצרה ממנו לא תהרוג אף אחד (כי הוא לא הורג). משחק שיתמקד באופן מלא בגיבורים אחרים מה-Bat Family הוא דבר שמתקבל בברכה ויכול להיות הזדמנות מצוינת ללמוד יותר עליהם, ועצם העובדה שהנבלים הראשיים במשחק הם ארגון ה-Court of Owls, אשר מהווים חלק גדול מאחד מקווי העלילה האהובים עליי מהקומיקסים של באטמן, רק מוסיפה עוד יותר להתרגשות שלי.

Gotham Knights לא יהיה חלק מהיקום ש-Rocksteady בנתה בסדרת Arkham, מה שנותן לסטודיו יד חופשית לחלוטין כשזה מגיע לנבלים ואירועים אפשריים, ואני מקווה שהם ינצלו את החופש היצירתי כדי ללכת למקומות שהסדרה טרם ראתה. הדובדבן שבקצפת עבורי הוא מצב ה-Co-op ל-2 שחקנים. אם תגידו לי ששיחקתם באחד ממשחקי Arkham ולא דמיינתם את מערכת הקרב האלמותית הזו ביחד עם חבר, אני אקרא לכם שקרנים. נכון, המערכת עובדת מעולה לשחקן יחיד, אבל לפי המפתחים, היא עברה מייקאובר רציני שהופך את המיקוד שלה לקרבות עבור שני שחקנים, וזה משהו שאני לא יכול לחכות ולראות איך הוא יצא לפועל.

בר הוכמן - Senua's Saga: Hellblade II

להרפתקאותיה של סנואה, קלטית הסובלת מסכיזופרניה, נחשפתי בשלב מאוחר במחזור החיים של המשחק. המשחק המקורי שיצא ב-2017 והיה בלעדי לזמן מוגבל לקונסולת ה-PS4 נגע בלבם של רבים, אך לא בשלי. זו הייתה שנת 2019 שבה קניתי את המשחק במבצע ב-Steam. סופ״ש אחד בחדר חשוך עם אוזניות על האוזניים שהספיקו לי בשביל להבין ש-Hellblade: Senua's Sacrifice זה לא משחק רגיל. זה משחק שמעביר סיפור בצורה מדהימה כולל מחלת נפש שאתה בתור השחקן חווה אותה בעצמך. עיצוב המשחק, האווירה והפאזלים המעניינים הפכו את המשחק ל-Must play עבור כל גיימר שרוצה לחוות העברת סיפור מצוינת.

זהו לא משחק מושלם, עם מערכת קרב פשטנית ולא מאתגרת, אך בסוף הוא השאיר כל גיימר שאני מכיר פעור פה. המשחק לא מהסס לשקר לשחקן, בדיוק כמו הקולות בראש שלי. מפתחת המשחק, Ninja Theory, נקנתה ע״י לא אחרת מאשר מייקרוסופט וכך משחק שהיה בלעדי לקונסולה של סוני עבר ידים ועכשיו הוא בלעדי לפלטפורמות ה-Xbox של מיקרוסופט. ואני בטוח שעם הכוח של הדור הבא והתקציב של הענקית הירוקה, Ninja Theory תצליח להביא לנו חוויה מוצלחת לפחות כמו המשחק הראשון.

רועי באלוה - Battlefield 6

אני חושב שיש רק סדרת משחקים אחת שיכולה לגרום לי להגיד בלב שלם: "Shut up and take my money!" וזאת ללא ספק סדרת משחקי Battlefield. כתבתי כאן כבר מספר פעמים על כמה שאני אוהב את הסדרה המטורפת והזאת, ולראיה, רק ב-Battlefield 4 יש לי כבר מעל ל-3,000 שעות שכשגם היום אני ממשיך לשחק בו וקופץ אליו כשאני רוצה משחק FPS נהדר. אחרי שני כותרים בתקופות עבר (שתי מלחמות העולם), אני מקווה שכותר ה-Battlefield שייצא בסוף השנה (על פי שיחת המשקיעים האחרונה) יחזיר אותנו למלחמה בתקופה מודרנית עם נשקים, טנקים, מסוקים, סירות ומטוסים חדשים ומוכרים לצד מגוון טכנולוגיות חדשות וקטלניות יותר מאי פעם.

משחקי Battlefield תמיד היו ידועים בתור משחקים שלקחו את הטכנולוגיה והחומרה הקיימת לקצה שלה עם משחקים יותר ויותר גדולים ומורכבים. וברור שגם המשחק החדש צפוי להיות המשחק הגדול ביותר בסדרה עד כה ואני לא יכול שלא להתרגש ולצפות ולראות מה הצוות הנהדר ב-DICE מכין לנו השנה וכיצד הוא מתכוון לנצל את הכוח של קונסולות הדור הבא.כל מה שנשאר לי לעשות עכשיו זה לחכות בסבלנות לחשיפה שתגיע בעוד כמה חודשים ואז הספירה לאחור תחל באופן רשמי.

שמואל מקונן - Breath of the Wild 2

הנה מגיע החלאת נינטנדו עם ה-Breath of the Wild 2 שלו, אבל בואו - אתם רוצים לומר לי שסיימתם את המשחק הראשון ולא ישר רציתם לשמוע על משחק שני? Breath of the Wild היה לא פחות מ-Masterpiece, איזשהו שיא שהמפתחים של המשחק הביאו לז׳אנר העולם הפתוח שלא חשבנו שבכלל נוכל לראות אי פעם. משחקיות על גבול המושלמת, חקר עולם מדהים, חופש נהדר לשחקן - בצורה שלא ראינו עד אותו הרגע ממשחקי עולם פתוח, עלילה שמתחברת למשחקיות ולפעולות שהשחקן עושה, בוסים נהדרים עם מבוכים מצוינים ופאזלים מדהימים. Breath of the Wild הראשון היה כל-כך מדהים שבאיזשהו מקום אני מפחד ממה שהמשחק השני הולך להביא לנו.

האם זה הולך להיות משחק עולם פתוח כמו המשחק הראשון? האם החברה הולכת לחזור לפורמט של מבוכים מסודרים עם עולם שמחבר בין כולם? מה הקטע עם העלילה ולמה היא הרבה יותר אפלה מבמשחק הראשון? האם נוכל לשחק כזלדה (בעיקר אחרי ששיחקנו איתה ב-Age of Calamity)? כל-כך הרבה שאלות, ורק משחק אחד שיענה על כולן. אני אהיה כנה יש משחקים שאני מחכה לבואם באותה הצורה: הרימייקים למשחקי דור ארבע של פוקימון, Bayonetta 3, God of War, אבל משהו במשחק ההמשך ל-Breath of the Wild גורם לי לאותה תחושת הסקרנות שהמשחק הראשון נטע בי. התחושה הזו שמחכה לי הרפתקה ממש מעבר לפינה וכל מה שאני צריך לעשות הוא לקחת את ה-Switch שלי להדליק את המשחק ולהתחיל אותה. אני לפעמים מרגיש שאני לא רוצה את המשחק הזה...

...אני צריך את המשחק הזה. ו-Switch Pro - נינטנדו תפסיקו לשחק איתנו אנחנו יודעים שהוא בדרך, תוציאו אותו כבר.

מה איתכם? לאילו משחקים אתם הכי מחכים ב-2021? נשמח לשמוע אתכם בתגובות כאן או ברשתות החברתיות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:53 04.02.2021 | elad9219 elad9219

    אחלה כתבה, מת על כתבות בסגנון הזה.
    תודה רבה.

  2. 2

    13:01 05.02.2021 | WarFox89 WarFox89

    באמת כתבה מאוד מעניינת - תודה ! :)

    הטופ שלי זה כמובן משחק המשך של Hellblade: Senua's Sacrifice שהוא אחד המשחקים הכי נדירים שיצא לי לשחק בהם ואני אזכור אותו כיצירת מופת מיוחדת במינה עוד הרבה שנים אחרי שסיימתי אותו בערך 200 פעם ב-2017.
    וכמובן BF6 איך לו ... הגיע הZמן לקחת את הכתר חזרה מ-COD כבר לפני הרבה זמן.

  3. 3

       | פורסם ע"י