הרשמה

כל המשחקים העתידיים של Warner Bros יהיו עם "פוקוס כבד על Live Service"

החברה רוצה לוודא שאנחנו נשחק במשחקים שלה להרבה מאוד זמן

מודל הלייב-סרביס רק ממשיך להתרחב

לא נראה כי משחקי Live Service הם משהו שעומד להיעלם בזמן הקרוב. משחקים כמו Destiny 2, League Of Legends ו-Apex Legends ידועים בתמיכה ארוכת השנים שהם מקבלים מהמפתחים, עם תכנים חינמיים חדשים שמגיעים באופן שוטף וקבוע, והישענות כבדה על מיקרו-רכישות. כעת, נראה שמפיצת המשחקים Warner Bros רוצה להצטרף לטרנד שהוכח כמאוד רווחי עבור חברות שמוכנות להשקיע במודל העסקי הזה והכריזה כי כל הפרוייקטים העתידיים שלה יהיו בעלי פוקוס משמעותי על Live Service.

במודעת דרושים שפורסמה באתר הרשמי של המפיצה, נחשף כי "WBIE מעורבת במגוון גדול של פרוייקטים, ממשחקי קאז'ואל ועד משחקים ראשיים מהסדרות המוכרות שלנו על פלטפורמות הקונסולות, הדיגיטל והמובייל, עם התמקדות כבדה במודל ה-Live Service". זה לא בהכרח אומר שכל המשחקים העתידיים של החברה יכריחו את השחקנים להיות מחוברים לרשת בכל רגע נתון, אלא שהם צפויים לקבל תמיכה גם לאחר השקת המשחק, עם תוכניות ל-DLC חינמי או בתשלום כלשהו, אירועים, תכנים חדשים ומיקרו-רכישות. מצד אחד, משחקים שממשיכים להיות מהנים גם אחרי שסיימנו איתם הם דבר מבורך, כל עוד אנחנו באמת נהנים ממה שיש להם להציע. מצד שני, זה יכול ללכת לכיוון אחר לחלוטין, כפי שראינו שקרה עם Marvel's Avengers שנשען יותר מדי על מיקרו-רכישות ולא הצליח להחזיק את המעריצים מעוניינים ליותר מדי זמן, וכתוצאה מכך איבד הרבה מאוד מהשחקנים שלו בזמן קצר.

הסתכלות זריזה על הפרוייקטים שכבר הוכרזו מהחברה, וההצהרה הזו לא באמת מחדשת יותר מדי. עם משחקים כמו Suicide Squad: Kill The Justice League של Rocksteady שהוכרז כמשחק מולטיפלייר, לצד Gotham Knight הקו-אופרטיבי של WB Montreal וכותר היריות Back 4 Blood, אנחנו כבר יכולים לדמיין תוכן חדש בצורת דמויות חדשות, נשקים, מפות, סקינים ואירועים. אבל כשזה מגיע ל-Hogwarts Legacy, משחק ה-RPG לשחקן-יחיד ו-LEGO Star Wars: The Skywalker Saga, הדברים הרבה פחות ברורים מבחינת התוכן הנוסף שהם צפויים לקבל, אך סביר להניח שעם הזמן הפרטים יתבהרו יותר.

כרגע לא ידועים לנו פרוייקטים נוספים שנמצאים בקנה של המפיצה, והאם המעבר החד להתמקדות בלייב-סרביס יתברר כדבר חיובי או שלילי, רק הזמן יגיד. מה אתם חושבים על ההכרזה של המפיצה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י