הרשמה

המשחק Hogwarts Legacy נדחה לשנת 2022

האם אנחנו בתחילתו של גל דחיות משחקים?

בית הספר יפתח את שעריו רק בשנת 2022

המשחק Hogwarts Legacy, שהוכרז רשמית באירוע הצגת המשחקים של Playstation בספטמבר האחרון היה אחד המשחקים המצופים ביותר לדור הבא. בתור פוטרהאד (גריפינדור לנצח!) לא יכולתי לחכות עד שסוף סוף נזכה לשחק במשחק הארי פוטר, לאחר שלא קיבלנו משחק ראוי מאז משחקי הארי פוטר הראשונים. המשחק שהיה אמור לצאת בשנת 2021 הוא משחק Single Player RPG בעולם הפתוח והקסום של בריטניה בסוף המאה ה-19.

לפני מספר דקות שוחררה הודעה רשמית מטעם המפתחת, שהמשחק המצופה שלה נדחה לשנת 2022 במטרה להעניק לנו את חווית המשחק הטובה ביותר, ולכן הפיתוח יימשך מעבר לזמן המצופה. כך שנראה שנוכל לצלול לעולם הקסום של הוגוורטס רק בעוד יותר מכשנה.

לא ניתן שלא לתהות האם מדובר במהלך שנגרם כתוצאה מהסערה ש-Cyberpunk 2077 עשה, כאשר הוא יצא שהוא עדיין אינו מוגמר בשלמותו ולווה בהרבה זעם מצד מבקרים ושחקנים. ייתכן כי חברות משחקים מחשבות את צעדיהם בהתאם ומעדיפות לדחות את המשחק מאשר להעניק לשחקנים משחק שיגרע מהחוויה שהם תיכננו. עם זאת, דחייה של שנה היא לא חריגה בעולם הגיימינג, ועל אף הצער שבדבר, קהילת הגיימרים חוותה על בשרה בעת האחרונה כיצד משחק לא אפוי נראה ולא נראה כאילו היא תמהר לצלוב את המפתחת.

ייתכן שההכרזה הזו היא רק הראשונה מיני רבות לקראת המשחקים שעתידים לצאת בשנה הקרובה ועדיין לא קיבלו תאריך השקה רשמי עבורם, כמו Horizon Forbidden West ומשחק ההמשך המצופה ל-God of War שאליו אפילו לא קיבלנו יותר מטיזר טריילר. כל מה שנותר זה להחזיק אצבעות ששנת 2021 תהיה טובה אלינו יותר משנת 2020.

המשחק Hogwarts Legacy ייצא לקונסולות הדור הקודם ה-Playstation 4 וה-Xbox One, כמו גם לקונסולות הדור הנוכחי Playstation 5 ו-Xbox Series XS ולמחשב.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י