הרשמה

חברת Ubisoft עובדת על משחק עולם פתוח ביקום של מלחמת הכוכבים

האם הקללה של EA נגמרה סוף-סוף?

אנחנו לא נראה את המשחק כנראה עד 2023

שנים שאנחנו מייחלים שהמותג של מלחמת הכוכבים ייצא מהידיים של EA, אחרי הכישלונות והאכזבות החוזרים ונשנים מצד EA לתת לנו חווית Star Wars גיימינג מספקת וכיפית. נכון, קיבלנו ב-2019 את Star Wars Jedi: Fallen Order ובשנה שעברה את Star Wars: Squadrons, אבל זה לא שינה את העובדה שרצינו לראות מה מפתחות אחרות יוכלו לעשות עם המותג, בהינתן ההזדמנות. ובכן, ההזדמנות הגיעה: חברת Ubisoft הודיעה אתמול בהודעה לתקשורת כי היא עובדת על משחק עולם פתוח חדש בעולם של Star Wars יחד עם Lucasfilm Games!

עוד ב-Vgames:

מי שתפתח את המשחק תהייה Massive Entertainment, שעבדה בין היתר על משחקי "The Division" ועזרה בפיתוח של Far Cry 3. "העולם והעלילה של Star Wars הם מקור מדהים להשראה עבור הצוותים שלנו. זוהי רק ההתחלה של שיתוף פעולה עם דיסני ו-Lucasfilm Game, ואנחחנו שמחים לעבוד איתם יד ביד ולבנות משחק שאנחנו יודעים שמעריצי Star Wars יאהבו", מסר ייב גילמו, המנכ"ל של Ubisoft. לצערינו אנחנו לא נראה את המשחק יוצא בשנים הקרובות, כש-Massive Entertainment עובדת כרגע בין היתר גם על איסוף כוח אדם שיעזור לה לעבוד על המשחק.

ההערכה האישית שלי היא שמדובר באחד המשחקים הללו שלא יגיעו לקונסולות הדור היוצא (ה-PS4 וה-Xbox One), כש-Ubisoft תנסה לנצל את הכוח של המחשבים החדשים והקונסולות החדשות כדי לתת לנו עולם חדש ומרהיב בעולם של מלחמת הכוכבים.

מתרגשים מהחדשות? מה התקוות והציפיות שלכם לגבי המשחק החדש? נשמח לשמוע אתכם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י