הרשמה

תכירו את העכבר החדש והמעניין של Mad Catz

המוצרים החדשים של עולם הגיימינג מתחילים להגיע

לא כל יום רואים 14 כפתורים על מוצר אחד וזאת לא מקלדת

אמנם תערוכת CES עוד לא נפתחה באופן רישמי אבל זה לא עוצר את מאות החברות להתחיל ולהראות לנו את המוצרים החדשים שלהם לשנת 2021. אחת החברות הראשונות שקופצות על הרכבת של CES היא חברת הציוד ההיקפי Mad Catz שמתחמה בעיקר בעכברי גיימינג. באופן אישי, בפעם הראשונה שקניתי עכבר שמוגדר באמת כעכבר גיימינג הוא היה של חברת Mad Catz. למרות שאחרי כמה שנים של שימוש אותו עכבר סיים את דרכו וכבר החלפתי לעכבר של חברה אחרת, עדיין נשארה לי פינה חמה בלב למוצרים המעניינים של Mad Catz, וכזה הוא גם ה-R.A.T DWS החדש מתוצרתם.

העכברים של Mad Catz תמיד היו ידועים ביכולות ההתאמה האישית הגבוהות שלהם כאשר כמעט עם כל העכברים התקבלו עוד כמה חלקים שונים עבורם. למשל, אם אתם מעדיפים שהאיזור עליו מונחות כריות כף היד שלכם יהיה עשוי מגומי שלא מחליק לעומת הפלסטיק שמגיע כברירת מחדל, אתם פשוט יכולים להחליף את חלקים אלו בקלות. וזה נכון גם עבור האיזורים בהם אתם מניחים את האצבעות ואפשר גם להתאים את המשקל של העכבר על ידי הורדה או הוספה של משקולות. כאמור, ה- R.A.T DWS הוכרז אתמול וניראה שהוא מתכנן לקחת את עכברי הגיימינג האלחוטיים צעד קדימה. ה-RAT DWS הוא עכבר אלחוטי שיוכל להתחבר למחשב על ידי Bluetooth 5.0 או על ידי דונגל ייעודי שיספק זמני תגובה נמוכים מאוד. Mad Catz טוענים שחיי הסוללה של העכבר מגיעים לעד כ-300 שעות של עבודה לטעינה אחת בשימוש במצב Bluetooth.

בנוסף לאלה, העכבר יאפשר לכם לשנות את הרגישות שלו לעד כ-16,000DPI בעזרת חיישן אופטי חדש. אם כל אלה נשמעים לכם כמו פי'צרים דיי רגילים אז אתם צודקים, אך על ה-R.A.T DWS יהיו גם כ-14 כפתורים שונים שניתנים לתכנות בעזרת התוכנה של החברה, בנוסף לגלגלת נוספת שתאפשר לכם לשלוט על דברים שונים כמו האופציה להשתמש בה כגלגלת עבור שליטה בעוצמת הסאונד.

ה-R.A.T DWS צפוי לצאת כבר בתחילת פאברואר הקרוב כשמחירו עוד לא פורסם.
מה דעתכם על ה-R.A.T DWS? גימיק או מוצר מעניין? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י