הרשמה

כבר כמעט פה: Age of Empires 4 נמצא בשלבי משחק ובדיקות

אחת מסדרות משחקי ה-RTS הטובות חוזרת בקרוב

גם האמיפריה הרומית לא נבנתה ביום אחד

אם אנחנו מסתכלים על השנים האחרונות בגיימיגנ אפשר לראות דעיכה גדולה מאוד בעניין של שחקנים במשחקי אסטרטגיה בזמן אמת (RTS), דבר שהוביל לירידה משמעותית בפיתוח ובהיצע של משחקים מהז'אנר הזה. אם אתם כמוני ועדיין אוהבים את סוג המשחקים האלה ומשתוקקים לעוד משחקים חדשים, ניראה שהתקופה הנוכחית והשנים הקרובות יהיו זמן מעולה עבור שחקני RTS כשבשנה החולפת ראינו את החידוש המוצלח למשחקי C&C, את ההכרזה על M.E.C הישראלי שניראה מעולה (ואני כבר לא יכול לחכות לנסות אותו) וגם שמענו טיפה על Age of Empires 4 המאוד מצופה.

בזמן שקיבלנו בשנים האחרונות את חידושי ה-HD למשחקי Age of Empires, המפתחים של הסטודיו Wold's Edge התחילו לעבוד על משחק חדש בסדרת ה-RTS המצליחה שיקרא Age of Empires 4. המשחק הרביעי בסדרה מסמן גם את חזרתה באופן מלא לקדימת הבמה של משחקי ה-RTS, תחום שבו הסדרה הובילה ופרצה דרך במשך שנים רבות. אמנם שמענו על המשחק הרביעי מעט מאוד במהלך 2020, אך שנת 2021 נפתחת עם הבשורה ש-Age of Empires 4 נמצא כבר במצב שחיק כשעכשיו הצוות עובד בעיקר על תיקוני באגים, פינישים ודיוקים לגיימפליי וליחסי הכוחות במשחק. בעידכון האחרון שיצא בבלוג המשחק, כתבה ראש הסטודיו שאנון לופטיס (Shannon Loftis): "אני לא רוצה לגרום לכם לקנא, אבל אנחנו משחקים במשחק כל יום. פיתוח של משחק RTS זה מצחיק: לוקח זמן לבנות מערכות שונות (AI, כלכלה, סימולציה, רינדור וכו) ואז לוקח זמן עבורן להתחבר יחד. אבל כשזה קורה, לפתע יש לך משחק - משחק שצריך תיקוני באגים והתאמות - אבל יש לו את הלב של המשחק שאתה הולך להשיק."

אז אמנם אין לנו טריילר חדש למשחק או תאריך השקה אבל אפשר להיות מעט יותר שמחים בידיעה שהמשחק כבר "עומד בכוחות עצמו" כשהוא מתקדם לעבר הישורת האחרונה שלו לקראת ההשקה המלאה והכל כך מצופה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י