הרשמה

פרטים חדשים על Diablo 4 יגיעו בקרוב

החדשות מגיעות אלינו מבלוג הפיתוח של המשחק באתר Blizzard

שווה לחכות לכנס Blizzcon

עבור שחקנים מסוימים, אין משהו מצופה יותר בעולם הגיימינג מאשר משחק Diablo חדש. חדשות על הסדרה הותיקה שכבר הפכה לקאלט של ממש תמיד זוכים להתעניינות רבה, לטוב ולרע. מאז ההכרזה של Diablo 4 בכנס Blizzcon בשנה שעברה שלוותה בטריילר מרשים מאד, לא ראינו כמעט כלום מהמשחק הבא בסדרה. למרבה השמחה נראה שזה הולך להשתנות בקרוב מאוד. לפי בלוג רשמי המתפרסם באתר של Blizzard, נראה שב-Blizzcon הקרוב, שיתקיים לראשונה במתכונת מקוונת, נקבל "חדשות גדולות" לגבי המשחק המצופה. מדובר בבלוג המתפרסם אחת לרבעון מאז ההכרזה ומעדכן על תהליך הפיתוח, פיצ'רים ומכניקות חדשות וישנות. כעת לאור פוסט האחרון לשנת 2020 שפורסם אתמול, נראה שיש למעריצי DIablo למה לצפות.

במאי המשחק לואיס בריגה (Luis Barriga) כותב:

"הפעם הבאה שנעדכן אתכם לגבי המשחק תהיה ב-Blizzconline ולא כאן בבלוג שלנו. כבר נתקלנו בספקולציות לגבי מה בדיוק מדובר אך אנחנו יכולים להבטיח שהפעם בהחלט מדובר במשהו משמעותי. בלי להרוס את הציפייה יותר מידי, רק נגיד שמדובר בגרסה חדשה ומעודכנת של סצינת המדורה שהראינו לכם בכנס האחרון"

ולתזכורת הנה ה-Gameplay מהכרזת המשחק בשנה שעברה:

חוץ מפרטים חדשים, אופציה סבירה היא שנקבל גם הכרזה על המשחק ל-Series X/S ול-PS5 שהרי כרגע ידוע לנו שהמשחק מגיע רק לקונסולות הדור הקודם ולמחשב.

מה אתכם? אתם חלק מהמעריצים השרופים של Diablo או שאף פעם לא הבנתם על מה המהומה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י