הרשמה

המשחק Devotion הוכרז להפצה דרך GOG... ובוטל באותו יום

CD Projekt Red תחת אש והפעם לא בגלל Cyberpunk 2077

המפתחת Red Candle הכריזה כי משחקה יופץ ב-GOG אך החנות הודיעה מאוחר יותר כי הדבר לא יקרה

מעטים באמת כנראה יכירו את השם Devotion, משחק אימה שזכה לתשבוחות כאשר יצא בפברואר שנה שעברה. אבל לרוע מזלם של המפתחת Red Candle Games הטאיוואנית, במשחק נשאר ממלא מקום על טליסמן עם כיתוב סיני שמשווה את שי ג'ינפינג, שליט סין, לפה הדב כרפרנס למימ שהסתובב ברשת, בנוסף גם נכתב על הטליסמן חצי במנדרינית וחצי בשפה טאיוואנית 'Your Mother' ו-'Moron'. לאחר שאלו נמצאו, שחקנים סינים רבים לקחו את הדבר כעלבון לשליט הסיני והחלו להפציץ את דף המשחק ב-Steam עם ביקורות שליליות (Review Bombing), מה שהפך את הביקורות מ-Overwhelmingly Positive ל-Mostly Negative. המפתחת אומנם הוציאה את הטליסמן מהמשחק לאחר התגובות הקשות והחליפו אותו באחד שבו רשום "שנה טובה", כשהמפתחים התנצלו והסבירו כי הדבר היה אמור להיות מוחלף לפני השחרור, אבל הנזק כבר נעשה ודברים נוספים במשחק נתפסו כעלבון לסין, דבר שהוביל להורדה של המשחק מ-Steam ב-25 לפברואר, 2019 על ידי המפתחת בהסבר שהם "עובדים על תיקון בעיות טכניות ולדאוג שלא נשארו הודעות מוסתרות נוספות", פחות משבוע לאחר ששוחרר.

שנה וקצת עברה וביוני, המשחק הראה סימני חיים בשנית כאשר המפתחת החלה בהפצה של גרסא פיזית למשחק שתהיה זמינה אך ורק בטאיוואן. אתמול, המפתחת, Red Candle Games, הכריזה כי המשחק יהיה מופץ דרך GOG, החנות של CD Projekt Red, ב-18 לדצמבר. אבל לצערם של הרבה שחקנים, תוך מספר שעות בודדות בלבד, דף ה-Twitter של GOG כבר הודיע כי "בעקבות הודעות מרובות מגיימרים, החלטנו לא להפיץ את המשחק בחנות שלנו." הדבר גרר לא מעט תגובות נאצה בפוסט, חלקן בסינית, חלקן על ידי שחקנים מאוד לא מרוצים מההחלטה שלא להפיץ את המשחק באופן כללי, חלקן אף לא הבינו למה המשחק פשוט לא נחסם להפצה בסין, או לחילופין טענו שהוחלט שלא להפיץ את המשחק מפחד ש-GOG יחסם בסין שמהווה נתח שוק גדול מאוד.

בעקבות ההחלטה של CD Projekt Red שלא להפיץ את Devotion דרך GOG, המפתחת פירסמה מכתב בחשבון ה-twitter שלה שבו נכתב: "מוקדם יותר GOG הכריזה בעמודה הרשמי כי 'לאחר שקיבלנו הרבה הודעות מגיימרים, החלטנו שלא להפיץ את המשחק בחנות שלנו. אומנם אנחנו מצרים על ההחלטה, אבל אנחנו מכבדים את ההחלטה של GOG. לשחקנים שציפו לשחרור המחודש של Devotion, אנחנו מקווים שתקבלו את התנצלותנו הכנה. זהו מצב לא קל עבורינו להמשיך ממנו, אבל אנחנו לא נפסיק לנסות."

שחקנים רבים עומדים לחכות הלאה לשחרור מחודש של המשחק (אני ביניהם), בנתיים כל שנותר לנו הוא לחכות עוד ולקוות שיבוא היום ובו נוכל להנות מהמשחק באמת. האם אתם חלק מקהל השחקנים המאוכזבים? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י