הרשמה

חברת Sega שוקלת להוציא עוד רימייקים ופורטים של משחקים של Atlus ל-PC

האם אור יקבל את בקשתו ונראה רימייק של Persona 3?

הצעד נשקל בעקבות ״התגובה החיובית המדהימה״ שהם קיבלו מהשחקנים על המחשב האישי

האם נזכה לראות עוד רימייקים ופורטים של משחקי Atlus למחשב האישי ולקונסולות הבכירות? לפי חברת Sega, יש סבירות לא רעה שאנחנו נראה את זה קורה. בתדרוך התוצאות הפיננסיות שנתן הארוקי סאטומי (Haruki Satomi), נשיא החברה, הוא ציין כי בעוד שבעבר החברה לא שיחררה את המשחקים של Atlus על המחשב האישי, הם הרגישו כי ״יש הרבה פוטנציאל בפלטפורמה הזו״, מה שהוביל להחלטה שלהם לשחרר את הפורט למשחק Persona 4 Golden למחשב האישי. לפי סאטומי, התגובה החיובית של המשתמשים על הפלטפורמה הייתה ״הרבה מעבר לציפיות שלהם״ והם מקווים לשחרר עוד כותרים של Atlus בקרוב על שלל פלטפורמות, בין אם מדובר ב-״פורטים ישירים, או בצורת רימייקים ורימאסטרים״.

להזכירכם, Atlus. היא האחראית לסדרת משחקי Shin Megami Tensei ו-Persona, כשהמשחק האחרון בסדרה, Persona 5 Royal, זכה לשבחים מקיר לקיר. לאור שלנו היה את הכבוד לסקר את המשחק הנהדר, והוא נתן לו ציון מושלם תוך כדי שהוא כותב: "לשחקנים שעוד לא שיחקו את המשחק המקורי, זאת תהיה הנקודה הנכונה (והטובה ביותר) להתחיל לשחק את המשחק". מוזמנים לקרוא את הביקורת שלו כאן למטה.

אגב, בכתבת ״החידושים שהיינו רוצים לראות בשנים הקרובות״ שעשינו לא מזמן, אור בחר את Persona 3 כמשחק שהוא היה רוצה לראות מקבל רימייק. אולי זה יקרה בקרוב. מה אתם חושבים? הייתם שמחים לראות עוד פורטים ורימייקים של משחקים בסדרת Persona או SMT? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י