הרשמה

שמועה: Sony במגעים לרכישת Bluepoint Games

האם זאת נבואה שהגשימה את עצמה?

שמועה לא מפתיעה במיוחד, אבל מאוד מתבקשת

Bluepoint Games הפכה לשם יחסית מוכר בשנים האחרונות, במיוחד עבור שחקני ה-Playstation. הסטודיו שהתחיל בתור סטודיו שמתעסק בעיקר ב-Remastering ובפורטים של משחקים בין קונסולות, החל בשנים האחרונות לפתח גרסאות Remake, כאשר הראשון היה Shadow of the Colossus המצויין ועכשיו גם הגיע תורו של Demon's Souls. עד היום Bluepoint היה סטודיו עצמאי שמספק שירותים לחברות שונות (בין היתר גם עבד על Remastering למשחקים עבור קונסולת ה-Xbox 360), אבל עושה רושם כי הדבר עומד להשתנות בקרוב.

על פי השמועה שאנחנו רואים היום ב-ResetEra, הסטודיו נמצא במגעים לקניה על ידי Sony וכי הדבר נמצא בדיבורים כבר תקופה כאשר Demon's Souls היה "המבחן האחרון". עכשיו כש-Demon's Souls יצא וקיבל שבחים (כולל הביקורת של שמואל כאן באתר), Sony החלה בדיבורים רציניים יותר בנוגע לקנייה של הסטודיו Bluepoint Games.

על פי משתמש ResetEra העונה לשם MarsipanRumpan שהעלה את הידיעה, החברה גם ככל הנראה מעוניינת לעבוד על משחק מקורי וכתב: "הם (Bluepoint) רוצים לדעת שיש להם סיכוי עם תוכן מקורי, הם לא רוצים פשוט להיות 'סטודיו ל-Remakes' (אפילו אם יעבדו על עוד כאלה)". Sony ככל הנראה התרשמו לחיוב מהעבודה של הסטודיו על Demon's Souls ו-Shadow of the Colossus, יחד עם העבודה עם סטודיואים אחרים של Sony." ההודעה על הרכישה עשויה להתרחש "בקרוב", אבל עלולה להגיע רק ב-28 לפברואר לפי המשתמש. בעבר ראינו את סוני עושה מהלך דומה עם Insomniac לפני הרכישה ההיא לכן השמועות אינן תלושות מהמציאות כלל.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י