הרשמה

מיקרוסופט ו-Take Two רוצות לקנות עוד חברות משחקים

שתי חברות הענק רוצות להגדיל את כוחן

אמא תמיד אומרת: "עם האוכל בא התיאבון"

רק לפני חודש וחצי Microsoft ו-Xbox הרעידו את עולם הגיימינג עם ההרכזה על הרכישה של חברת ZeniMax- חברת האם של Bethesda Softworks בסכום אסטרונומי של כ-7.5 מיליארד דולר. לרכישה של ZeniMax יש מספר השלכות על עולם הגיימינג בין היתר עם האפשרות שמשחקיה העתידיים של Bethseda יהיו אקסלוסיביים לפלטפורמה של מיקרוסופט וכך לעזור לה להתחרות מול סיפריית האקסלוסיביים הנהדרת של סוני. למרות הרכישה הגדולה, עכשיו ניראה שמיקרוסופט עוד לא סיימה את מסע השופינג שלה כשיש לה עוד מטרות על הכוונת.

מדיווח שמביא אתר Bloomberg עולה האפשרות שמיקרוסופט לא סיימה את מסע הרכישות שלה. בדיווח נכתב: "מספר מפתחי משחקים יפניים, מקטנים ועד גדולים אמרו שמיקרוסופט פנתה אליהם בקשר לרכישה שלהם." נכון לעכשיו לא ידוע מי הם אותם מפתחים שמיקרוסופט פנתה אליהם אך פיל ספנסר כבר אמר בעבר: "זה יהיה נחמד אם נמצא סטודיו אסייתי, במיוחד סטודיו יפני" ולכן השמועות מצד היפנים אינן תלושות מהמציאות כלל.

במקביל להתעצמותה של מיקרוסופט, גם חברת Take Two רוצה להגדיל את נתח השוק שלה בעולם הגיימינג על ידי רכישה של Codemasters. מחלקת הדוברות של Take Two הוציאה הודעה שטוענת שהחברה הגישה בקשה לרכוש את Codemasters בסכום של כ-973 מיליון דולר. אם הרכישה אכן תתבצע כמו שמקורות שונים שמקרובים לחברות טוענים, יהיו בבעלות Take Two כמה סדרות משחקי מירוצים נהדרות Project Cars וסדרת Dirt שהכותר האחרון בה, Dirt 5 הושק רק לפני מספר ימים כאחד מכותרי הדגל עבור הדור הבא.

מה דעתכם על הרכישות המתוכננות של החברות? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י