הרשמה

פתיחת מהדורת האספנים של World of Warcraft: Shadowlands

מעריצי WoW מושבעים? הכתבה הזאת בשבילכם

לכל דבר יש פעם ראשונה, גם למהדורות אספנים

קהל שחקני World of Warcraft מחכה כבר המון זמן לקבל הרחבה חדשה ומשמעותית למשחק מאז ההשקה האחרונה עבורו שהייתה הרחבת WoW: Legion אי שם ב-2016. וכמו שאנחנו מכירים את Blizzard הם שומעים טוב מאוד את הבקשות של קהל השחקנים שלהם ובאירוע BlizzCon 2019 המפתחת נתנה להם בדיוק את מה שהם רצו כשהיא הכריזה על הרחבה חדשה עבור המשחק, הלא היא Shadowlands. מאז ההכרזה ועד היום הספקנו לשמוע לא מעט על ההרחבה החדשה כולל פירסום דרישות המערכת שלה לפני חודש וחצי ובמהלך חודש נובמבר ההרחבה סוף סוף תגיע אלינו.

לכבוד יציאתה של ההרחבה החדשה, עדלי יונייטד שלחו אליי באדיבות רבה את מהדורת האספנים של ההרחבה ובכך הם הצליחו להקפיץ ברגע אחד את רמת העניין שלי בה בכמה מדרגות. אם להיות כנה, זאת הפעם הראשונה שיוצא לי לפתוח מהדורת אספנים בכלל ולכן שמחתי לגלות לפני שמהדורת האספנים כוללת קופסא גדולה ומרשימה מאוד, אשר מצויירת ומקושטת לפרטי פרטים בצבעים נהדרים ויפיפיים בדיוק כמו שאנו רגילים לראות מ-Blizzard. מהרגע שהרמתי את הקופסא והרגשתי את המשקל שלה הבנתי שיש כאן משהו מיוחד ומיד פתחתי את הקופסא כדי לגלות מה היא מכילה ומה הוא הגורם למשקל. 

הדבר הראשון שנגלה אליי ברגע שפתחתי את הקופסא הוא ספר שחור בשם The Art of World of Warcraft Shadowlands. הספר על כל 207 העמודים שלו מציג את תהליך היצירה של איזורים ומקומות שונים לצד פירוט והצגה של דמויות, מפלצות ונשקים שונים שאנו צפויים לראות בהרחבת Shadowlands. אם מעניין אתכם לדעת איך וממה בנויים המבנים שתראו ב-Shadowlands אפשר למצוא את כל הפרטים עליהם, גם הקטנים ביותר בספר. בנוסף לאלו, אפשר גם לקרוא הסברים קצרים על סיפור הרקע של חלק מהדמויות, לראות אבות הטיפוס שלהם ומודלים קודמים שנוצרו עבורם עד להחלטה על הגירסא הסופית שתמצא במשחק. אני בטוח שאם אתם שחקני WoW או אפילו סתם שחקנים שאוהבים לראות את התהליך היצירתי של הפקת משחקים, הספר הזה הוא מתנה מושלמת עבורכם והוא גם יראה יפה על מדף הספרים הזה שלא נגעתם בו כבר כמה חודשים.

מתחת לספר אפשר למצוא משטח לעכבר בגודל סטנדרטי עם הדפס של אחד הרקעים מתוך ההרחבה. אם להגיד את האמת, זה החלק שהיה הכי פחות מעניין ומרשים במארז ושאחרי שראיתי את הספר התאכזבתי קצת. הפד לעכבר לא הרגיש מיוחד כל כך, הוא קטן ומרגיש טיפה זול וגם ההדפס שעליו לא ניראה טוב במיוחד כשמשווים אותו לרף הגבוה מאוד שהציב הספר.

אבל האכזבה חלפה מהר מאוד כשראיתי את סט הסיכות שהיה מוסתר מתחת לפד. Blizzard יצרה סט של 4 סיכות שכל אחת מהן מייצגת את אחד הגזעים שיושב במקום אחר בעולם המשחק. הסיכות נוצרו בצורה מדהימה עם דגש על הפרטים הקטנים ביותר מההרגשה השונה של כל אחד החומרים שמהם נעשו הסיכות, לחתכים והשריטות הקטנות שעוצבו במדויק, האבנים הצבעוניות שמשובצות בסיכות של Kyrian ושל Necrolord ואפילו לסוגר של הסיכה שעוצב בצורת האות B. ברגע שעולם הכנסים והאירועים יתאושש מוירוס הקורונה, אני בטוח שניראה הרבה מאוד Cosplays ברוחה של Shadowlands שמעוטרים בסיכות המיוחדות האלה.

הפריט האחרון שנמצא במארז זאת מעטפה שחורה שמכילה בה את הפריט החשוב ביותר עבור השחקנים: המפתח הדיגיטלי עבור ההרחבה. בתוך המעטפה אפשר למצוא סיפרון קטן עם הקוד לגרסת ה-Epic (הגירסא המשודרגת ביותר) של ההרחבה עם פירוט על התוספות שמתקבלות כחלק מגרסה זאת, החל מחיית מחמד חדשה בשם Anima Wyrmling ועד היכולת לשדרג באופן מיידי דמות אחת לרמה שמתאימה לתוכן שנמצא בהרחבה החדשה - תוספת מעולה עבור שחקנים חדשים שרוצים לצלול ישר אל ההרחבה. בנוסף לאלו יש עוד סיפרון נוסף עם קוד שמקנה את הפסקול המקורי של ההרחבה לצד רשימת "השירים" והסבר קצר על תהליך ההפקה של הפסקול עם רשימה של כל האנשים שעבדו עליו.

 

אירועי הרחבת Shadowlands מתרחשים מיד לאחר אירועי The Battle for Azeroth כשההרחבה החדשה תקח את השחקנים למסע בגרסה של Warcraft לחיים שלאחר המוות עם אזורים חדשים לחקור, המון משימות וסיפורים חדשים לגלות וקרבות חדשים להיכנס אליהם. Shadowlands מביאה איתה הרבה שינויים ושיפורים למשחק הבסיסי אך בין היתר יש גם הפחתה בכמות הרמות של השחקן מ-120 ל-50 כך שההתקדמות במשחק מרגישה יותר מהנה ומתגמלת וזאת הזדמנות מצוינת עבור שחקנים חדשים שלא משחקים ב-WoW כבר מעל ל-15 שנים.

מה אתם חושבים על מהדורת האספנים של המשחק? נשמח לשמוע את דעתכם והאם הכתבה עשתה לכם חשק לקנות אותו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י