הרשמה

שרת World of Warcraft נסגר על ידי בליזארד 5 שעות בלבד לאחר השקתו

Blizzard תוקפת שוב באופן בלתי צפוי

Blizzard לא מסמפטת במיוחד שרתי מורשת ודואגת לפעול כנגדם בנימוק של הפרת זכויות יוצרים ופיראטיות

שרת מורשת של WoW שנקרא Flemyst עלה לאוויר ביום שישי האחרון במטרה לתת ל-5,000 שחקנים את ההזדמנות לחוות את משחק התפקידים ההמוני ברשת כפי שהיה בימי חבילת ההרחבה Burning Crusade. הוא נסגר כעבור 5 שעות בלבד.

לדברי יוצר השרת, Gummy52, המחלקה המשפטית של Blizzard שלחה לביתו ביום ההשקה מכתב התראה לפני משפט, לפיו עליו לחדול ממעשיו לאלתר. עובדה זו הובילה לסוף כואב עבור אדם שעבד בהתנדבות 4 שנים והותירה אותו המום.

למרות שהמכתב בא כרעם ביום בהיר, סגירת השרת הייתה די צפויה. Blizzard לא מסמפטת במיוחד שרתי מורשת ודואגת לפעול כנגדם בנימוק של הפרת זכויות יוצרים ופיראטיות, אך מדובר בדוגמא נוספת שמראה את טבעה הלא עקבי של מדיניות החברה. בזמן שהשרתים Flemyst ו- Nostralius נסגרו, שרתי מורשת פיראטיים אחרים, כדוגמת הפרויקט הקודם של Gummy52 שנקרא Scriptcraft, דווקא שגשגו.

הרעב לשרתי מורשת של WoW מצד המשתמשים אינו דבר סודי. Blizzard נפגשה עם הצוות של Nostralius בשנה שעברה ויצרה תקווה גדולה לכך שיווצרו בעתיד שרתי מורשת רשמיים של WoW, אך בסופו של דבר, הפגישה לא הניבה תוצאות.

מאחר ו-Blizzard מכירה את הדרישה מצד המשתמשים, אך דואגת לקדם את העניינים לאט מאוד, ייתכן שנצטרך לחכות כדי לקבל עדכונים נוספים בעניין. נקווה שנזכה לקבל הכרזה כלשהי בנדון בכנס BlizzCon שייערך בנובמבר, אך עדיף לא לבוא עם ציפיות גבוהות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:48 28.07.2017 | חחחח חחחח (אורח)

    "והותירה אותו המום"
    אני המום לםעמים מטיפשות של אנשים

  2. 2

       | פורסם ע"י