הרשמה

דיזינגוף סנטר חושפת את גרסת ה-Minecraft של המתחם

אולי מכאן דווקא יהיה קל יותר לצאת

השרת יחיל משחקים שיתחלפו כל כמה זמן כשהזוכים יוכלו לזכות בפרסים

באחד מהפרויקטים הכי משוגעים שיצא לנו לראות לאחרונה, דיזינגוף סנטר חשפה אתמול את הפרויקט הסודי שלה מהחודשים האחרונים: רפליקה מלאה של המתחם המפורסם במרכז תל אביב בשרת Minecraft ייעודי משלה. לפי העמוד הראשי של הפעילות באתר המתחם, שחקנים יוכלו לחוות את המתחם במלואו ״ולחקור את כל המקומות המוכרים והפחות מוכרים״. בכל רבע שעה יתחיל משחק חדש בשרת מסוגים שונים כשמתוך כל הזוכים באותו היום, יוגרלו פרסים כמו למשל קופונים להנחה בחנויות מסוימות שנמצאות במתחם, כמו נינטנדו ישראל וצומת ספרים. הפרטים המלאים לגבי הפעילות נמצאים באתר המתחם.

את הרעיון לפרויקט הגה רון קלדס, מנכ״ל ״תור גיימינג״, שמייצגת את נינטנדו בישראל. לפי אור מנטש, מומחה לשיווק לגיימרים מחברת Sparrow Marketing (איש Vgames בעברו!) ואחד מהמנצחים על הפרויקט, הרעיון התבשל כבר מעל לשנה וקיבל טוויסט הודות לקורונה ולצורך לייצר ספייס דיגיטלי שייתן חוויה כמה שיותר קרובה לביקור בסנטר. ״יש משהו קסום בדיזנגוף סנטר״, אומר מנטש, ״זה הרבה יותר ממרכז קניות - זה מרכז תרבותי שמושך אליו מבקרים מכל הגילאים, הצבעים והסוגים. ומקום נפלא לכל גיק באשר הוא״. הוא עוד ציין כי Minecraft כבר היה הרבה זמן על הכוונת שלהם, ובסופו של דבר השילוב בין הרעיון הזה לבין התקופה המאתגרת הביא את כולם לחשוב מחוץ לקופסא וליצור את הפרויקט הזה.

לפי מנטש, תהליך הבנייה ארך מעל ל-3 חודשים, כנשפכו אל תוך הפרויקט מאות שעות עבודה (ומעל ל-500 אלף בלוקים). ״ברגע שהפרוייקט קיבל אור ירוק, אני נכנסתי לתמונה והרכבתי נבחרת של יוצרי מיינקרפט עם שם עולמי. החלק המשמעותי ביותר היה הבניה של המבוך הזה שכולנו הלכנו בו לאיבוד לפחות פעם אחת. לבנאי שלנו קוראים Leo Li, והוא מומחה בבניה ריאליסטית. הוא גר בניו זילנד ומעולם לא ביקר בסנטר (או בישראל בכלל!) אז הכל נבנה על בסיס תרשימים, מפות ואלפי תמונות וסרטונים״. מנטש מוסיף כי לדיזינגוף סנטר היה מאוד חשוב שהמפה תיבנה בצורה הריאליסטית ביותר ולכן ניתן לראות שם את מגדלי דיזנגוף, לבקר בחווה האורגנית ולשחות בבריכה על הגג להעמיק לקומת השירות שהפכה לבית של אלפי עטלפים, ולפגוש כמה שיותר מהייחודיות של המתחם האייקוני. לגבי פרויקטים עתידיים, מנטש אמר: ״עכשיו שהשרת פתוח לכולם - זאת רק ההתחלה. יש עוד המון מקום להוסיף, לשפר ולחדש. אז כמו עם הסנטר האמיתי - תמיד עובדים על הדבר הבא״.

לדברי דן פילץ, מנכ"ל ובעלים משותף של דיזנגוף סנטר: "הגרסה הוירטואלית של הסנטר ב-Minecraft היא האלטרנטיבה האידיאלית שנוכל להציע בימים כאלה לכל מי שמתגעגע אלינו, בנוסף לשירותי המשלוחים החיוניים שהחנויות שלנו מציעות. פיתחנו את הקונספט הזה כדי שנוכל להמשיך להציע תכנים חשובים ולקדם את האג'נדה שלנו, ובהמשך צפויים אירועים וירטואליים מיוחדים, כמו אירועי אימוץ, יריד האוכל והפתעות נוספות".

מה אתם חושבים על הפרויקט המדהים הזה? כבר נכנסתם לשרת? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י