הרשמה

המפתחים של Among Us מנסים לעצור את הצ'יטרים

כשאין פיתרון חוזרים לטריק הישן ביותר בספר

האם זה פיתרון אמיתי או מלחמה אבודה מראש?

פעם בכמה חודשים מגיע משחק חדש שניראה שהגיח משום מקום כשהוא לוקח איתו את כל עולם הגיימינג בסערה. אם נסתכל אחורה ניראה רשימה ארוכה של משחקים כאלה כמו Rocket League, Warzone, Fortnite, ו-Fall Guys כידוע, המשחק הנוכחי שסחף ועדיין מצליח לסחוף אחריו מיליוני שחקנים בכל יום הוא Among Us- משחק שהושק כבר לפני יותר משנתיים אך הפריצה הגדולה שלו לתודעה הגיעה רק עכשיו. מאז הפריצה, Among Us לא עוצר לרגע כשהוא שובר שוב ושוב שיאי שחקנים ומספרי מכירות.

אבל לא הכל טוב ויפה עם Among Us, כמו כל משחק פופלארי עם מיליוני שחקנים, גם אליו הצ'יטרים הגיעו בהמוניהם כדי להרוס לשאר השחקנים את החוויה. בעוד שחברות שונות נלחמות בתופעה בדרכים יצירתיות כמו יצירת אי מבודד לצי'טרים ב-Fall Guys או מחיקת חשבונות לגמרי, ניראה שהצוות של Among US עובד על פיתרון אחר. בהודעה שהוציא הצוות בטוויטר לפני כמה ימים נכתב: "אנחנו סופר דופר מודעים לבעיית ההאקרים ואנו בודקים את זה. אנחנו נוציא עידכון חירום לשרתים (העידכון שוחרר כבר)... בבקשה תשחקו במשחקים פרטיים או עם אנשים שאתם סומכים עליהם!!!" בעוד שזה ניראה כאילו המפתחים לא יודעים עדיין כיצד לחסום את הצ'יטרים הם מציעים לכל השחקנים את הפיתרון הישן של לשחק רק במשחקים פרטיים וכך להגן על עצמם מאותם צ'יטרים אנונימיים, לפחות עד שהפיתרון לבעיה יגיע למשחק.

בעבר הועלתה האופציה לאימות דו שלבי אך גם את זה אפשר לעקוף דיי בקלות, לכן נשמח לשמוע את דעתכם, מה אתם חושבים על התופעה? האם נתקלתם בצ'יטרים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י