הרשמה

The Wolf Among Us יושק בגרסה קשיחה

תכלול את כל הפרקים של העונה הראשונה בחבילה אחת

העונה הראשונה של The Wolf Among Us הסתיימה עם הפרק החמישי Cry Wolf. היום, עמוד הטויטר של Telltale Games פרסם כי המשחק יגיע בעותק קשיח לקונסולות ה-Playstation 3, Playstation 4, Xbox 360 ו-Xbox One, אז אם עדיין לא יצא לכם לשחק בהרפתקה הזו מהאגדות - עכשיו יש לכם הזדמנות. הגרסה המלאה תכלול את כל הפרקים במארז אחד, ומתאימה למי שלא אוהב לחכות לפרק הבא אלא לחוות את הכל בבת אחת.

ב-The Wolf Among Us אנו מגלמים את ביגבי וולף, שריף של עיירה בניו-יורק בשם FableTown בה חיים אנשים ויצורים מהאגדות המבוססים על סדרת ספרי הקומיקס Fables. בעוד שביגבי חוקר רציחות שאירעו באזור בזמן האחרון, הוא נהיה מעורב בקונספירציה אפלה ומסוכנת הרבה יותר ממה שחשב. במשחק תמצאו המון בחירות שישפיעו על המשך העלילה ועל איך שהדמויות יתייחסו אליכם ויגיבו לפעולותיכם. עם זאת, הדרמה הצבעונית הזו מכילה גם לא מעט סצנות אקשן וקרבות עם דמויות - חלקן רעות, וחלקן פשוט מגנות על עצמן מה"זאב הרע".

Telltale Games עובדים על הפרקים האחרונים ל-The Walking Dead: Season 2, תוך כדי פיתוח שני משחקים חדשים- Tales From The Borderlands ו-Game Of Thrones, כך שעונה שנייה לכותר אפשרית, אך כנראה לא בזמן הקרוב.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:16 17.07.2014 | Hollow Hollow

    למה לא למחשב אני שונא סטים רק בגלל זה אני מוריד

  2. 2

       | פורסם ע"י