הרשמה

תמונות של טום הולנד כניית'ן דרייק עלו לרשת

ניית'ן דרייק, נעים להכיר.

מה קרה שניית'ן דרייק פגש את ניית'ן דרייק?

אחרי שנים של שמועות, הפקה שהתחילה והפסיקה תוך כדיי משבר הקורונה ושבעה במאים, אנחנו מקבלים תמונות ראשונות מהסרט החדש "Uncharted" המבוסס על סדרת המשחקים המצליחה של המפתחת Naughty Dog. טום הולנד (Tom Holland) אשר מגלם את הדמות הראשית בסדרה ניית'ן דרייק חשף תמונה ראשונה שלו בלבוש האייקוני מהמשחק.

View this post on Instagram

It’s nice to meet you, I’m Nate. #uncharted

A post shared by Tom Holland (@tomholland2013) on

הפקת הסרט מנסה לצאת לדרך עוד משנת 2009, ועכשיו סוף סוף אנחנו מקבלים תמונות מהסט של הסרט הנכסף. רובן פליישר (Ruben Fleischer) שעמד מאחורי Venom הוא הבמאי השביעי והאחרון שנלקח לעמוד בראש הפרויקט. סדרת Uncharted היא אחת סדרות המשחקים המוצלחות ביותר והפכה את ניית'ן דרייק לאחת הדמויות האהובות ביותר. הולנד עתיד לגלם את ניית'ן דרייק בפריקוול של סדרת המשחקים אשר תתאר כיצד דרייק פגש את סאלי, חברו הנאמן אותו יגלם מארק וולברג (Mark Wahlberg). אליהם יצטרף גם אנטוניו בנדרס (Antonio Banderas) בתפקיד לא ידוע. שני הליהוקים של התפקידים הראשיים בסדרה הרימו לא מעט גבות, אבל אנחנו תמיד בעד האנדרדוג ונקווה שהם יצליחו להפתיע ולהעניק לנו סרט ראוי. התמונה החדשה בהחלט הצליחה לשכנע חלק מהמהססים כי הוא ראוי ללבוש את השרשרת המפורסמת ולהיכנס לנעליו של דרייק. 

ניל דרוקמן, ראש אולפני Naughty Dog ביקר גם הוא בסט לפני כחודש והעלה את הציפיות מהסרט כאשר הוא סיפר שהסט משוגע ושהוא נהנה לשוחח עם טום הולנד. אני לא יודעת מה איתכם, אבל אם ניל מאשר - אני מאשרת. 

הופעת אורח מפתיעה על הסט דווקא נרשמה כשלא אחר מאשר נולאן נורת' (Nolan North), האיש והאגדה מאחוריי ניית'ן דרייק במשחק הגיע לבקר בסט הצילומים. אישית, אני מחזיקה אצבעות לקבל הופעת אורח או Easter Egg מאחד שחקני ה-Motion Capture הוותיקים והטובים ביותר בתחום. 

הולנד פרסם בסטורי שלו באינסטגרם שנותרו עוד יומיים לצילומים, אשר בסופם יחזור לחליפת איש העכביש ויתחיל לצלם את הסרט השלישי של ספיידרמן מבית Marvel. הסרט Uncharted עתיד לצאת לאקרנים ב-8 ביולי 2021 ברחבי העולם.

מתרגשים כמוני לקראת יציאת הסרט? מתכוונים דווקא להחרים אותו ובמקום זה צופים בלופים בסרט המעריצים של ניית'ן פיליון במקום? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!* 

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:48 23.10.2020 | OfirOm OfirOm

  2. 2

       | פורסם ע"י