הרשמה

חם מהתנור: Netflix הכריזה על סדרה של Assassin's Creed

נטפליקס עושה זו שוב, הפעם עם יוביסופט

האם תישבר הקללה?

אחרי שבחודשים האחרונים קיבלנו הרבה עיבודים טלוויזיונים למשחקים שונים, בינהם גם ל-The Witcher ול-Resisent Evil, חברת הסטרימינג Netflix ממשיכה לכוון לז'אנר הפקת סדרות מבוססי משחק והפעם עם הפרנצ'ייז המצליח ביותר של חברת Ubisoft, המשחק Assassin's Creed. מדובר בדיל בין החברות בו יופקו מספר סדרות שונות, בניהן אנו צפויים לקבל סדרות אנימציה וגם סדרת Live Action בדומה לזאת שהפיקה Netflix עבור סדרת משחקי The Witcher.

סדרת הלייב אקשן נמצאת כרגע בשלבי הפקה מוקדמים וג'ייסון אלטמן (Jason Altman) ודניאל קריניק (Danielle Kreinik) מחטיבת הקולנוע והטלוויזיה של Ubisoft ישמשו כמפיקים של הסדרה. אלטמן הצהיר כי הוא מתרגש ליצור את הסאגה החדשה בעולם האססין קריד במשותף עם נטפליקס. הפרנצ'ייז של Assassin's Creed ידע עם השנים עליות ומורדות, עם משחקים שנעו בין יצירות מופת לבין גנריות רפפטיבית, וגם סרט הלייב אקשן שיצא בשנת 2017 לא הצליח לשבור את קללת הסרטים מבוססי המשחק, אך אולי הסרט של Uncharted יצליח סוף סוף לעשות את זה. המשחק החדש של החברה, Assassin's Creed Valhalla, עתיד להגיע כידוע כבר בנובמבר הקרוב לקונסולות הדור הנוכחי, למחשב ולקונסולות הדור הבא ואפשר לשער שההכרזה על שיתוף הפעולה החדש הגיע עכשיו כדי לתת ל-Valhalla עוד חיזוק לפני ההשקה.

מתרגשים לראות עיבוד מחודש לסדרת המשחקים? שונאים עיבודים טלוויזיונים וחושבים שהם בושה ליצירת המקור? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:37 28.10.2020 | WarFox89 WarFox89

    אני דווקא מאוד אהבתי את הסרט של AC מ-2017. כמובן שאי אפשר להכניס את כל הסאגה שמתפרסת על יותר מ-10 משחקים לתוך סרט של 120 דקות אבל עדיין הם עשו יצירה מאוד מעניינת בפני עצמה לדעתי.

  2. 2

       | פורסם ע"י