הרשמה

פיל ספנסר: משחקי Banjo-Kazooie ו-Conker חדשים תלויים ב-Rare

יצורים קטנים הרחק למטה, מי מכם יהיה הראשון לחזור?

פיל ספסנר התראיין למגזין Kotaku ובין הדברים שנשאל לגביהם הופיעו שני משחקים של סטודיו שנמצא ברשותם

אז אתמול דיברנו על כך ש-Microsoft ככל הנראה לא תביא משחקים נוספים שלה ל-Nintendo Switch, הסיבות לכך היו בין היתר העובדה ששירותים כמו Game Pass או Live לא יגיעו לקונסולות של Nintendo, דבר שרלוונטי גם ל-Sony. בין הדברים ש-Microsoft עשו בשנים האחרונות על מנת להאיץ את התחרות בינהם ובין Sony על ליבם של שחקני האקסלוסיביים היה קניית סטודיואים רבים. אבל בין כל הסטודיואים שנמצאים כבר לא מעט שנים ברשות Microsoft ניתן למצוא את Rare, לשעבר סטודיו שהיה מגובה בעיקר על ידי Nintendo. ב-2002 Rare נקנו על ידי Microsoft ועושה רושם כי מספר דמויות מאוד פופולריות שנמצאות בקטלוג שלהן נשכחו ושחקנים רבים נשארו מאוכזבים, אבל המצב יכול להשתנות, הכל תלוי ב-Rare.

בריאיון עם Kotaku, פיל ספסנר דיבר על מספר דברים, בין היתר על הגעה של משחקי Microsoft נוספים שכנראה לא יגיעו ל-Switch, אבל אחת השאלות שנשאל הובילו לדיבור על פיל יחסית גדול שנמצא בחדר כבר שנים, משחקי Banjo ו-Conker חדשים. כאשר נשאל בנוגע למשחקים חדשים בסדרות האלו, השיב: "אני משאיר את ההחלטה בידי הסטודיואים בכל הנוגע למשחקים שהם מעוניים לעבוד עליהם, יש לי לא מעט כבוד ל-Rare והעבודה שלהם. הם מאוד אוהבים ליצור דברים חדשים והם הגיעו ללא מעט הצלחה עם Sea Of Thieves, אני חושב שהם מאוד נרגשים לעבוד על Everwild. גם התגובות בנוגע ל-Battletoads היו נחמדות ואני חושב ש-Dalala (סטודיו נוסף) עשו עבודה טובה על המשחק, אז זה תמיד עניין של איזון. תיבת הודעות הנכנסות שלי מלאה בהודעות בסגנון "תנו לכל סטודיו להוציא דברים חדשים" וגם "למה החזרתם את Crimson Skies ו-Blinx?"

מתגעגעים למשחקי Banjo ו-Conker? רוצים לראות משחקים חדשים שלהם? הייתם בין האנשים שנהנו Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts? (אם כן, איך?), מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י